Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomipopin aamulypsy olis muuten ihan hyvä ohjelma

Vierailija
31.03.2015 |

Mutta se typerä akka pilaa koko shown. Ärsyttävä tekonauru joka kohtaan, ei koskaan mitään järkevää sanottavaa, jatkuvaa kiroilua "vittu sitä ja vittu tätä". Se ohjelma olis ihan täydellinen ilman sitä naisjuontajaa. Olen vasta hiljattain alkanut kuuntelemaan aamulypsyä, mutta Annin takia joudun taas vaihtamaan. Onko suosituksia radion aamuohjelmista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni on ihana! Miehet puhuu sen päälle, se ärsyttää mua.

Vierailija
2/5 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perälä on ammattitaidoton ääliö.

Anni ja Jaajo hyviä.

Perälää en jaksa kuunnella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 07:42"]

[/quote]No kai ne miesjuontajatkin on tajunnu mikä kana-aivo se oikein on ja koittaa pitää sen mahdollisimman hiljaisena. 

Vierailija
4/5 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 07:48"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 07:42"]

[/quote]No kai ne miesjuontajatkin on tajunnu mikä kana-aivo se oikein on ja koittaa pitää sen mahdollisimman hiljaisena. 
[/quote]

Anni on pitkän linjan ammattilainen

Perälä sahalta tullut amatööri.

Vierailija
5/5 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajattelin ensin että minä en ole sellainen joka näitä tuollaista ohjelmaa kuuntelisi, mutta niin vain jäi tapa päälle. Alkuun Annin huutokikatus ärsytti valtavasti ja vaihdoin kanavaa.

Nyt on ollut niitäkin hetkiä, että Anni ei ole ollut studiossa, ja olen tajunnut että mitä hän ohjelmaan tuo. Ja hän tuo oikeasti juuri niitä hyviä juttuja! Aiheet liikkuvat enemmän minua kiinnostavissa kun Anni on siellä, ja hän esim. lukee lehdistä tiedejuttujakin. Kun pojat ovat keskenään, jutut menevät liikaa rahaan ja naisiin.

Se, jota radiossa en kestä, on Jenny Aleksandrova (tms). Radioon sopimaton tukkoinen ääni (ahdistaa ihan fyysisesti kuunnella), olematon yleissivistys ja ihmeellinen arvomaailma, joka paljastuu siinä että miten hän aina ihmisiä kommentoi. Kommentoinnin kohteet on 1. varallisuus 2. ulkonäkö 3. kuuluisuus. Mitään muita ominaisuuksia ei tunnu arvostavan koska eivät herätä hänessä mitään tunteita, sen sijaan noista oikein kiihtyy.