Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää lähetelkö sähköpostiviestejä yöaikaan, KIITOS!

Vierailija
30.03.2015 |

Ärsyttävää kun jotkut imbesillit laittavat e-maileja yöaikaan. Suurimmassa osassa puhelimia on kummiskin äänihälytys e-mailinkin saapumisesta, joten ihan sama häiriköitkö tekstarilla vai noin, herätät minut silti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 23:25"]

Facepalm! Laita viestin ääniasetukset sellaisiksi, että eivät edes värise!

[/quote]

Öööö, teille nolifeille on varmaan sama vaikka luuri olisi sammuksissa koko yön, mutta itselleni se ei ole mahdollista. Haluan että ystäväni voivat tavoittaa minut hätätapauksessa vaikka keskellä yötä.

Mutta niitä sähköposteja, joita voi aivan hyvin lähettää päivisinkin, ei kiitos puhelimeen yöllä. Kiitos.

Vierailija
22/25 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 23:26"]

Siis mitä? Kuka ei laita puhelimesta ääniä pois yöksi? Tai pitää sähköpostin ääniä päällä ylipäätään? Sähköpostilla hoidetaan asiat, jotka eivät ole niin kiireellisiä että vaatisivat välitöntä reagointia. Siksi niille on ihan turha varata merkkiääntä puhelimessa.

[/quote]

Vähän ohis, mutta mä en laita puhelinta äänettömälle öisin. Kai mä jotenkin aattelen hassusti, että entä jos jotain sattuu ja on oikea hätä tms. Mutta puhelimesta on kyllä viestien ja sähköpostien äänet aina pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli mikä trolli, mutta pitäiskö minun siis myös suuttua Yhdysvalloissa oleville kollegoille alkuyöstä ja Singaporen toimistolla oleville aamuyöstä?

Vierailija
24/25 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää soittako työpaikka haastatteluista ennen iltapäivää. Menen nukkumaan vasta kun naapurit lähtee töihin.

Vierailija
25/25 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua mitään viestejä viikonloppuisin. Arkisin viestit klo 12-14 välillä, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi