Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut todella kiltti koko vuoden ellei palstalla provoilua lasketa. Lasketaanko se?

Vierailija
19.12.2021 |

Minusta se ei ole lainkaan tuhmaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukki tietää kyllä sinunkin ip:si, joten turha odottaa lahjoja.

Vierailija
2/21 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukki se sisään tallustaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oo ollu kiltti palstan ulkopuolellakaan :(

Vierailija
4/21 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voidaan laskea häiriintyneeksi käytökseksi, mutta ei huolta kun omalla nimellä ei kirjoittele. Täälläkin välillä ihan sairaita juttuja, ja tekis hyvää viranomaisten vähän seurata keitä täällä kirjoittelee. Esim. jotkut vinksahtaneet pervo jutut. Jos on vaikka henkilö, jolla lapsia, niin suuri huoli herää.

Vierailija
5/21 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhma tyttö, kyllä pukki nyt pelkkää piiskaa tarjoaa.

Vierailija
6/21 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voidaan laskea häiriintyneeksi käytökseksi, mutta ei huolta kun omalla nimellä ei kirjoittele. Täälläkin välillä ihan sairaita juttuja, ja tekis hyvää viranomaisten vähän seurata keitä täällä kirjoittelee. Esim. jotkut vinksahtaneet pervo jutut. Jos on vaikka henkilö, jolla lapsia, niin suuri huoli herää.

Vinksahtanu oot itte jos otat jotain satunnaisia anonyymejä nettijuttuja turhan todesta.

Vierailija
7/21 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole juurikaan ollut edes kontaktissa muihin ihmisiin vuoteen pl palstatrollaus. Valitettavasti luulen, että tämä silti lasetaan 🤔

Vierailija
8/21 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, eikö Suomessa sanan- ja mielipiteenvapaus?

Vierailija
9/21 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoittelen vain sellaisia pikku hassutteluja ja jekutuksia, en mitään tuollaista -ap

Vierailija
10/21 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaan. Kamalan luonnon Karhukin kiusaa muita, ja sit kävi näin

https://www.is.fi/kamalaluonto/car-2000006342192.html

Vierailija
11/21 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole juurikaan ollut edes kontaktissa muihin ihmisiin vuoteen pl palstatrollaus. Valitettavasti luulen, että tämä silti lasetaan 🤔

Periaatteessa ei lasketa, mutta jos oikein huono tuuri käy... olen kuullut tapauksista, missä anonyymit kirjoittelijat on jostain syystä kaivettu esille. Syitä voi olla vaikka mitä. Keksikää itse, miksi näin voisi käydä.

Vierailija
12/21 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaan se. Pukki on poistanut sinut geenipoolista.

Vierailija
13/21 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me from North Korea kirjoitti:

Täh, eikö Suomessa sanan- ja mielipiteenvapaus?

Teoriassa kyllä, käytännössä ei. Pohjois-Koreakin on vapaampi siinä suhteessa kuin Suomi.

Vierailija
14/21 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I wish

Vierailija
15/21 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joulupukkia ole olemassa hei aikuisten oikeasti.

Vierailija
16/21 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaus täällä on perseestä ja samalla sen luoma elämä on rangaistus kyseisestä toiminnasta. Joten, tasan meni ikään kuin. Se mihin elämässä keskittyy lisääntyy, eli ensi vuosi menee entistä yksinäisemmän trollauksen parissa. Jos edes mahdollista.

Vierailija
17/21 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaa 😘

Vierailija
18/21 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollaus täällä on perseestä ja samalla sen luoma elämä on rangaistus kyseisestä toiminnasta. Joten, tasan meni ikään kuin. Se mihin elämässä keskittyy lisääntyy, eli ensi vuosi menee entistä yksinäisemmän trollauksen parissa. Jos edes mahdollista.

No enpä tiedä, riippuu vähän miten ja missä. Toisaalta ihmeellistä kuinka tosikkoja monet täällä netissä on ja ottaa kaiken hevonpaskan ihan todesta.

Vierailija
19/21 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä tiedä, riippuu vähän miten ja missä. Toisaalta ihmeellistä kuinka tosikkoja monet täällä netissä on ja ottaa kaiken hevonpaskan ihan todesta.

Tämä! Kaiken huippu ovat ihmiset, jotka tosissaan väittävät palstan ”vaikuttavan mielenterveyteen”! Että mitähän kettua? Kuinka heikoilla ihmiset nykypäivänä ovat?

Vierailija
20/21 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan vakiotrolleista ei varsinaisesti välity rentous ja onnellisuus ja ei-tosissaan-ottaminen. Pikemminkin yhtä tosikkoa jengiä on harvassa. Raivoavat täällä ja sitten ihmettelevät kun vinoon mennyt naama ei kelpaa naisille irl. Ei tollasta mentaliteettiä kykene laittamaan pois päältä niin kuin kytkimestä.