Vaimostani on tullut vanhan näköinen :-(
Eikä ikää ole vasta kun 39 vuotta :-( Juonteita kasvot täynnä, varsinkin kun vaimo hymyilee niin naama on ihan rutussa. Onko kukaan vaihtanut nuorempaan sen vuoksi että oma vaimo alkaa näyttää vanhalta?
Kommentit (28)
Voi vittu repesin :D Ihmiset vanhenee?
Monikin vaihtaa nuorempaan. Meinaatko itse saada iskettyä parikymppisen, niillä on vientiä muutenkin. Ei tarvitse keski-ikäiseen ukkeliin tyytyä.
Minulle on iskenyt järjetön sitoutumiskammo miehiä kohtaan juuri sen vuoksi, että liian monet miehet ovat kaltaisiasi, haluavat kuitenkin aina vaihtaa nuorempaan.. Niin surullista. Naisille aiheutetaan kohtuuttomia paineita iästään ja ikääntymisestään. Tilanne on mennyt jo siihen, että ikäiseni tuntevat itsensä vanhaksi kun niin monet miehet kuitenkin ihannoivat teini-ikäisiä tyttöjä..
N21
Ruiskuta siihen Botoxia kun se nukkuu
Jaa, ei ole vissiin hoitanut itseään, otan osaa, jotkut naiset on sellaisia. Geenitkin vaikuttaa, millainen anoppi,s sellainen vaimo.
No mitä se haittaa? Itseäni ei ainakaan haittaisi. Mielellään ottaisin naisen joka ei häpeile ryppyjään. Saa itsekin vanheta ja ruttaantua rauhassa :D
Mies21
Ruiki spermaa vaimosi kasvoille, se tasoittaa ryppyjä ja juonteita.
Mä oon joutunut jo kaksi miestä vaihtamaan, kun alkaneet kaljuuntua. Nyt tällä kolmannella on kyllä tukka, mutta vatsalihakset ei enää näy kunnolla. On se kumma, että miehet ei osaa huolehtia itsestään nykypäivänä.
miehet lihoo herkästi vakiinnuttuaan :)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:10"]
Minulle on iskenyt järjetön sitoutumiskammo miehiä kohtaan juuri sen vuoksi, että liian monet miehet ovat kaltaisiasi, haluavat kuitenkin aina vaihtaa nuorempaan.. Niin surullista. Naisille aiheutetaan kohtuuttomia paineita iästään ja ikääntymisestään. Tilanne on mennyt jo siihen, että ikäiseni tuntevat itsensä vanhaksi kun niin monet miehet kuitenkin ihannoivat teini-ikäisiä tyttöjä.. N21
[/quote]
Kannattaa ollakin huolissaan. Mut vaihdettiin jo 21-vuotiaana 16-vuotiaaseen. Nykyisin vaan naurattaa kyseinen pelle :D
Naisen ainoa status miestä kohtaan on tutkimusten mukaan raha ja omaisuus. Ei ole väliä sillä oletko 110 kymmenen vuotias paskalta haiseva ukko, jolla ei seiso.
Olisit tyytyväinen, kun vaimo hymyilee. Aika monella on rytyssä 24/7.
Ja sä et muka oo rupsahtanut? :D vanha ukko. Käy ostamassa silmälasit, niin huomaat, ettet itsekään ole nuori, vaan ikäloppu velttomuna. :D
ei jos sä 39-veenä näytät norsunveeltä niin ei se ole kiva samanikäiselle miehelle, saati itsellesikään. Vois sitä nyt VÄHÄN huolta pitää itestään, edes sen toisenkin takia, jos ei oma naama itseään kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:01"]Eikä ikää ole vasta kun 39 vuotta :-( Juonteita kasvot täynnä, varsinkin kun vaimo hymyilee niin naama on ihan rutussa. Onko kukaan vaihtanut nuorempaan sen vuoksi että oma vaimo alkaa näyttää vanhalta?
[/quote] Mutta eihän tuo haittaa, jos nainen harrastaa liikuntaa. Oma vaimo on naamasta todella vanhan näköinen vaikka on vasta 34 v. Pahempaa on kuitenkin, että on lisäksi laiha läski. Kaikki on löysää vaikka on normaalipainonen.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:26"]miehet lihoo herkästi vakiinnuttuaan :)
[/quote]
Mun on pitänyt ruveta urheilemaan paljon enemmän sen jälkeen, kun tyttöystävä muutti mun luo. Se leipoo ja tekee muutenkin hyvää ruokaa niin lihoisin, jos en urheilis paljon.
Ap taisi lähteä katsomaan peiliin ja jäi sille tielleen itkemään kadonnutta nuoruuttaan.