Hoitolapsen isä tuli vastaan Tinderissä ja painoi sydäntä
Nyt olemme matchit. O-ou, ei olisi pitänyt olla niin utelias ja painaa itse sydäntä. Tämä on todella kiusallista. :D Mun mielestä he ovat lapsen äidin kanssa vielä yhdessä? Tai ainakin sellaisen käsityksen olen saanut, mutta en ole kyllä varma. Hakevat ja tuovat lasta vuoron perään.
Kommentit (41)
Jos oikeasti näin on käynyt, niin jutustele niitä näitä ja sano etsiväsi poikaystävää ja että onpas tämä Tinder hauska paikka, moneen tuttuun olen jo törmännyt.... yms...
Ei tinder ole niin vakava asia, että jokaisen matchin kanssa olisi pakko pariutua.
No ei ole Riikka ja Harri :D Joo saattaahan se huvikseen tuolla vaan pyöriä. Ehkä sivuutan tän jutun vaan olankohautuksella.
T: ap
Paitsi, että voihan paska. Se mies laittoi mulle viestiä: "Tuli sitten tuttuja vastaan..." ööh? :D
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:02"]Paitsi, että voihan paska. Se mies laittoi mulle viestiä: "Tuli sitten tuttuja vastaan..." ööh? :D
[/quote]
Eli huomasi jääneensä kiinni voivoi
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:02"]
Paitsi, että voihan paska. Se mies laittoi mulle viestiä: "Tuli sitten tuttuja vastaan..." ööh? :D
[/quote]No nyt vastaat sille että niin tuli ja että luulin sua varatuksi
Vastaat sille, että näitä sattuu, ei hämminkiä. Neutraali vastaus joka ei rohkaise jutustelemaan siellä enää enempää.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:16"]
Vastaat sille, että näitä sattuu, ei hämminkiä. Neutraali vastaus joka ei rohkaise jutustelemaan siellä enää enempää.
[/quote]Jos mukava mies, ei kannata lopettaa juttelua noin lyhyeen. Jutskaile ensin ja selvitä mitä sillä on mielessä :)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:33"]Harrin ja Riikan pariskuntanimi on tietenkin Harrikka! Match made in Heaven! Ei tuollasta yksi Tinder-kohtaaminen hajota.
Ellei sun nimi ole esim. Kirsi, jolloin olisitte Kiharrin :D
[/quote]
:D :D
No miks sit painoit sydäntä ääliö
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:34"]No miks sit painoit sydäntä ääliö
[/quote]
Koska Harri taitaa olla kuuma
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:48"]
Ei tinder ole niin vakava asia, että jokaisen matchin kanssa olisi pakko pariutua.
[/quote]
No tottakai se on vakava asia. Kaikki internetissä on totta ja teidän täytyy levittää sinne kaikki asiat itsestänne facebookin "yksityisten keskustelujen" kautta. NSA:lla on vain 40 tuhatta työntekijää ja kääntäjää juuri teitä varten. Foliohattu päähän ja peukalo perseeseen.
Hei kamooon mikä ":D" ??? täälä oli hyviä vastausehdotuksia
Se on mun mies irti siitä senkin vosu!!
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:42"]Eiku keksin paremman!
Jos ap:n nimi olisi Katariina -> Kata
-> Kata + Harri = KATARRI <3
t.15
[/quote]
Mautonta vitsailla toisten suhteella