Ilmeisesti kauppojen seuraava asiakas -tötsät palasivat jäädäkseen
Hankala keksiä mitään tartuttavampaa hetkeä kaupassa kuin sellaiseen koskeminen. Tai se on hyvänä kakkosena kaupan oven avaamisen jälkeen.
Kommentit (14)
Liukuhihna väline, jolla erotellaan ostokset asiakkaiden välillä (?)
Tästä alkaa minun ostokset, ja tähän ne loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Koko ajanhan noita on ollut.
Juu ne kapulat ovat ällöttäviä. En haluaisi koskea niihin.
Se on kapula. Tai vaihtoehtoisesti pulikka.
En t5arvitse, osaan jättää välin ja torppaan takanarynkyttäjän ostoskärrylläni ;-)
Vierailija kirjoitti:
Juu ne kapulat ovat ällöttäviä. En haluaisi koskea niihin.
Tämä on näitä uuden vuosituhannen uusia ja lennokkaita post-moderneja huolenaiheita. Ei 1900-luvulla elämä ollut vielä noin vaikeaa kenelläkään.
Mutta onhan siitä otsikoita ollut, että vähintäänkin suomalaiset - ellei koko valkoinen rotu - on tyhmistynyt vuodesta 1997 lähtien oleellisesti ja ihmiset ovat taantuneet ja degeneroituneet monella tavalla.
Sinä ylläkirjoittanut olet varmaan niitä perinpohjin 2000-lukulaisia ihmisiä, jotka eivät uskalla koskea vessanpöntön huuhtelunappulaankaan ja jotka jättävät ulosteensa pönttöön seuraavan vessankäyttäjän suureksi ihastukseksi ja iloksi.
No, eipä sillä, ei tuollaisella ostoskapuloita pelkäävällä törpöllä muuta annettavaa yhteiskunnalle olekaan kuin skeidansa, joten pitäisihän meidän kehittyneempien ihmisten kuitenkin jollain tavalla ymmärtää olla vaatimatta teiltä normaalia älyä ja käytöstapoja: minkäs sille voi ettei ole kauhalla annettu.
Ei kai mikään pakota laittamaan sitä kapulaa siihen väliin?
Ihanaa! Nyt voidaan olla taas tappituntumassa muiden jonottajien kanssa ja murskata omilla ostoksilla edellisen asiakkaan ostokset. Tätä oon oottanut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ajanhan noita on ollut.
Täällä ainakin ne oli pitkään poissa koronan takia.
Eipä olisi tullut mieleen käyttää niistä nimeä tötsä. Mutta joo, ovat taas palanneet niihin kauppoihin, joissa olivat poissa jonkun aikaa.
Mistä tötsistä nyt puhutaan?