Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nirsosta miehestä

Vierailija
19.12.2021 |

Seksuaalisia kokemuksia ei ihan hirveästi ole, koska olen niin nirso naisten suhteen. Kiinnostun vain harvoista naisista ja jos sellaista en tapaa niin ihan mieluusti olen sitten yksin. Mitä ajatuksia herättää?

M27

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen mies on kyseessä. Jos on niin sanotusti varaa olla nirso, sitten hyvä asia. Mutta jos on mies joka ei edes kelpaa kenellekään ja silti nirsoilee, vähän sääliksi käy.

Vierailija
2/13 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä mun mielipide on että tuo on ehdottomasti positiivista, koska nykyään on paljon miehiä jotka kelpuuttavat itseään matalatasoisempia naisia ja sillä tavalla kusevat yhteisiin muroihin.

Siinä ei ole mitään järkeä että jotkut 20v tyypit panee +40v naisia vain, koska ne omanikäiset 20v naiset nirsoilee loputtomasti. Tai että timmit miehet panee jotain ryhävalaita koska normaalipainoiset tai hoikat naiset nirsoilevat loputtomasti.

Jos miehet yhtenäisesti pitäisivät tiukkoja standardeja kuten sinä ja minä niin pariutumismarkkinat olisivat paljon tasapuolisemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
4/13 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kaltaisiasi miehiä toivoisi olevan enemmänkin, jotta loppuisi valitus naisten hypergamiasta.

Vierailija
5/13 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloista joulua sinulle ja kädellesi :D

Vierailija
6/13 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii, kunhan et valita asiasta.

Vierailija
7/13 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo minussa mitään mielipiteitä herättäisi? Jokaisen oma asiahan se kai on, miten nirso haluaa olla. Toki jos mies sitten valittaisi yksinäisyyttään ja syyttelisi naisia, niin sitten se ärsyttäisi varmaankin, mutta siitäkin todennäköisesti selviäisi välttelemällä hänen seuraansa. Sinä sanoit olevasi mieluusti yksinkin, jos et vaatimuksiasi vastaavaa kumppania löydä, niin sinun kohdallasi tuo valittaminenkaan tuskin on ongelma.

Vierailija
8/13 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo minussa mitään mielipiteitä herättäisi? Jokaisen oma asiahan se kai on, miten nirso haluaa olla. Toki jos mies sitten valittaisi yksinäisyyttään ja syyttelisi naisia, niin sitten se ärsyttäisi varmaankin, mutta siitäkin todennäköisesti selviäisi välttelemällä hänen seuraansa. Sinä sanoit olevasi mieluusti yksinkin, jos et vaatimuksiasi vastaavaa kumppania löydä, niin sinun kohdallasi tuo valittaminenkaan tuskin on ongelma.

Juu en ole valittamassa tai varsinkaan syyttämässä naisia. Enemmänkin naiset valittaneet minulle ja ovat kutsuneet mua kaappihomoksi yms. kun olen torjunut heidän lähestymisensä kun en vaan ole ollut niin kiinnostunut. Toki lopulta haluaisin löytää kumppanin, mutta en pidä asian suhteen mitään kiirettä.

ap

Vierailija
9/13 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään tarvitse "ottaa" ihmistä josta ei ole kiinnostunut, ennemmin ihmettelisin sellaista ihmistä joka huolii kenet tahansa itseään iskemään tulevan.

Vierailija
10/13 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva kämmen ja viisi kaunista tytärtään on tyytyväisiä ettet käy vieraissa.

Vierailija
11/13 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen kumppani nirsolle naiselle, jos sopivat kohtaavat. Lika barn osv.

Vierailija
12/13 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä mun mielipide on että tuo on ehdottomasti positiivista, koska nykyään on paljon miehiä jotka kelpuuttavat itseään matalatasoisempia naisia ja sillä tavalla kusevat yhteisiin muroihin.

Siinä ei ole mitään järkeä että jotkut 20v tyypit panee +40v naisia vain, koska ne omanikäiset 20v naiset nirsoilee loputtomasti. Tai että timmit miehet panee jotain ryhävalaita koska normaalipainoiset tai hoikat naiset nirsoilevat loputtomasti.

Jos miehet yhtenäisesti pitäisivät tiukkoja standardeja kuten sinä ja minä niin pariutumismarkkinat olisivat paljon tasapuolisemmat.

Nimenomaan! Miehet, älkää olko niin helppoja, kaikkien etu kyseessä.

Vierailija
13/13 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tulee mieleen autismikirjon piirteet.

Moni heistä eivät halua mitään ihmisssuhdetta pelkästään seuran takia, eivätkä siksi että "niin on tapana".

He ovat mieluummin yksin kuin sellaisessa seurassa joka ei kiinnosta.

Tämä koskee sekä kaverisuhteita että seurustelusuhteita.

Osa heistä tosin kärsii yksinäisyydestä niin paljon, että ovat valmiita tekemään mitä hyvänsä saadakseen elämäänsä ihmissuhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi