Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastunut toiseen, jaetaan ajatuksia ja kokemuksia!

Vierailija
19.12.2021 |

En kerro kuka tässä esimerkissä olen. Saatan olla näitä kaverin puolesta kyselen-tyyppejä myös.

Mies naimisissa ollut 20 vuotta. Rakastunut toiseen naiseen. Ollut 5 vuotta. Välillä yrittänyt vaimon kanssa saada liiton kuntoon muttei pysty unohtamaan tätä toista naista. Heillä mieletön henkinen yhteys eikä pelkkää seksiä. Vaikkakin sekin puoli toimii.

Mies kokee avioliittonsa turvalliseksi taloudellisen hyvinvoinnin takia. Sekä totta kai pitkän historian takia. Mutta ovat kuin kämppäkaverit.

Mitä tekisitte missäkin roolissa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa se henkinen yhteys toisen naisen kanssaahdollisen eron jälkeen hiipua kun toiselle naiselle selviää että mies on oikeasti köyhä tai huono rahankäyttäjä ja nainen joutuukin rahoittajiksi kun vaimo häipynyt. Toiselle naiselle suosittelisin häipymistä kuviosta. Mies käyttää hyvätuloista vaimoa hyväkseen. Ei löydy todellista kykyä rakkauteen häneltä. Toisen naisen moraali myös epäilyttävä. Ainoa, jolla on toivoa, on se vaimo. Hän voi vielä löytää aidon rakkauden ja osaa todennäköisesti myös rakastaa toisin kuin nämä kaksi oman edun tavoittelijaa tässä kuviossa.

Vierailija
2/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja vaimo eroon, koska suhde ei perustu rakkauteen. Sen jälkeen mies ja kolmas nainen voivat katsoa, onko kyseessä hetken roihahdus vai jotain pysyvämpää. Vaimo on kuviossa säälittävä, jos haluaa jatkaa pettäjän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kun olin rakastunut toiseen, ei se oma mies kiinnostanut enää parisuhdemielessä yhtään. Olisin ehdottomasti halunnut suhteen ihastukseni kanssa ja eronnut miehestä. Meillä mies ajatteli, että ei tarvitse erota, vaan voin tehdä sen toisen kanssa mitä haluan. Ikävä kyllä hän ei ”kyennyt” suhteeseen. Muutin erilleni koska en jaksanut enää vanhassa suhteessa, kun tajusin, millaisia tunteita toista kohtaan voi oikeasti olla.

Vierailija
4/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö vaimo, että miehellä on tämä toinen jota rakastaa?

Vierailija
5/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti toinen nainen tuntuu paremmalta kuin vaimo monessa asiassa. Mutta pitkään kestänyt tunteet toista naista kohtaan että ehkä voi olla aitoja tunteita. Vaimona haluaisin tietää että mies on liitossa vain talouden takia.

Ihmiset muuttuu ja kasvaa erilleen joskus. Ja tunteet kuolee. Turha sitä on jeesustella.

Vierailija
6/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnelliseen parisuhteeseen mahdu kolmatta. Tämä kannattaa kaikkien ymmärtää.

Ei toisiin vaan pysty rakastumaan jos suhteessa on kaikki hyvin!

Vierailija
7/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt miehelle selväksi, että hän on vapaa lähtemään jos yhtään tuntuu siltä. En todellakaan alennu olemaan suhteessa, jossa tunnetaan tunteita johonkin toiseen. Mies ei koskaan suostu edes keskustelemaan aiheesta vaan sanoo että olen ainoa, jonka kanssa hän haluaa olla ja jota rakastaa.

Herää vaan kysymys, että ehkä ap:n esimerkissä mies ei kuitenkaan tunne aidosti tuota toista naista kohtaan, vaan tämä toinen luulee tai luulottelee itselleen tällaista?

Vierailija
8/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo...

🤣🤣

Vierailija
9/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos on tosi rakkaus kyseessä ja nykyinen parisuhde kuollut, silloin minkään ei pitäisi olla esteenä.

Vierailija
10/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonenko se siellä kertoilee satuja "syvästä henkisestä yhteydestä". Nauttikaahan valheessa elämisestänne.

Hyvää joulua, vaimolle...ja joo, katkerana tässä, kaverin puolesta...

Vierailija
11/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. Seksuaalinen himo ja tilapäinen hullaantuminen on eri asia.

Vierailija
12/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ihan näinkään, liian mustavalkoista.

Väitän, että lähes kaikissa pitkissä liitoissa tulee ihastumisia jossain vaiheessa, vaikka menisikin ihan ok oman siipan kanssa. Toki jos tarkoitat rakastumisella vahvempaa tunnetta niin sitten olen samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
13/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tehnyt miehelle selväksi, että hän on vapaa lähtemään jos yhtään tuntuu siltä. En todellakaan alennu olemaan suhteessa, jossa tunnetaan tunteita johonkin toiseen. Mies ei koskaan suostu edes keskustelemaan aiheesta vaan sanoo että olen ainoa, jonka kanssa hän haluaa olla ja jota rakastaa.

Herää vaan kysymys, että ehkä ap:n esimerkissä mies ei kuitenkaan tunne aidosti tuota toista naista kohtaan, vaan tämä toinen luulee tai luulottelee itselleen tällaista?

Sellaista ylpeyttä sitten siellä. Vain SINÄ saat olla miehelläsi mielessä, ei saa edes vilkaista muita päin, tai pitää lähteä. Koska ylpeyttä uniikkina lumihiutaleena on niin kovasti loukattu...

Outoa jos miehesi on noin lukossa ettei pysty edes keskustelemaan aiheesta. Tai ehkä pelkää, että jätät jos väärä sana lipsahtaa, koska olet niin ylpeä? 

Kyllä pitkissä liitoissa tulee ihastumisia toisiin, mutta ne menee myös, ei aihetta paniikkiin tai draamakohtauksiin. Selvää on että uskollisia ollaan omalle puolisolle, vaikka joskus joku toinen voisi aiheuttaa sydämenläpätyksiä. 

Vierailija
14/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ja vaimo eroon, koska suhde ei perustu rakkauteen. Sen jälkeen mies ja kolmas nainen voivat katsoa, onko kyseessä hetken roihahdus vai jotain pysyvämpää. Vaimo on kuviossa säälittävä, jos haluaa jatkaa pettäjän kanssa.

Vallan monet naiset kyllä jatkavat avioliittoa, vaikka tietävät että mies pettää. Tämä on yleistä varsinkin  ns julkkispiireissä. Osin joillakin on sopimus, että saa pettää mutta ei mielellään rakastua toiseen. Voisin kertoa nimiä ja ovat tosia. Meitä on moneen junaan ns.

Kukin eläköön tavallaan ei ole minulta pois. Jos pariskunnalla on omat kuvionsa ja se heille sopii niin miksi kukaan siitä piittaisi.

Vierailija
15/15 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanavalinnat kyllä paljastavat harvinaisen selvästi, kuka ap on tässä kuviossa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme