Mistä voisi tulostaa aikuisten värityskuvia?
Hesarin jutusta innostuneena
http://www.hs.fi/elama/a1427684310868?jako=aeee9a0278effbad4f9d913207e6652b&ref=tf_iHSisboksi-artikkeli&utm_campaign=tf-hs&utm_source=iltasanomat.fi&utm_medium=tf-desktop&utm_content=articlepage
Tekisi mieli kokeilla taas väritystä! HETI! Hirveä stressi... ei ole aikaa kirjakaupoista luuhata. olen ennen tulostanut värityskuvia lapsille, mutta
Osaisiko joku näppärä vinkata mistä tulostettavaksi vähän aikuismaisempaa piperrystä?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:27"]Miksette käy ostamassa? Kyseisessä jutussa vinkattiin kyllä, mistä löytyy.
[/quote]
käyn ostamassa tai tilaan kunhan joudan. Kysyin, koska päivällä haaveilin värittäväni jo illalla, kunhan lapset nukahtaa. Hirveä stressipäivä ja ei toimi aivot yhtään. No, täällähän mä silti notkun - AV:llä! Kiitos kuitenkin avusta kanssa AV:laiset.
Ap
Hyvä idea! Nyt oli kuitenkin enemmän kukka-aiheet tms mielessä...
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:27"]
Hyvä idea! Nyt oli kuitenkin enemmän kukka-aiheet tms mielessä...
[/quote]
Ai sori, ymmärsin väärin
Meinasin jo ehdottaa et googlaat "rap coloring book", mutta jos kukka-aiheita haet niin ehkä sitten ei :D Varmaan jos kuvahakuun laittaa että flower line art tai minkä vaan aiheen ja kuvahaun asetuksista väriksi mustavalkoinen niin löytyy kuvia joita voisi itse tulostaa ja värittää.
Laita 'coloring pages' googleen ja lisäksi niitä sanoja, joita haluat värittää, siis esim. flowers.
Mäkin haluun. Ei vaan oo tulostinta :(
Katsopas www.prinsessaebba.fi sivulta kohta Tehtäviä. Osa niistä kuvista on myös aikuiseen makuun.
Prismassa myytiin noita, ei tarvitse mennä kirjakauppaan...
Miksette käy ostamassa? Kyseisessä jutussa vinkattiin kyllä, mistä löytyy.