Oletteko tyytyväisiä Kinderitin laatuun?
Kommentit (5)
mutta käytössä on ollut vain muutama vauvanvaate ja isommalla kylävaatetta. Eli vähällä kulutuksella olleita. Mutta laatu on ollut hyvä ja viime kesän ja tämän syksynkin mallit jopa silmää miellyttäviä.
Olen ollut tyytyväinen laatuun, hyviä ja kestäviä vaatteita ovat olleet. Ja lisäksi tietysti aivan ihanan näköisiä. :)
Laadusta en osaa sanoa mitään, kun vaatteet ovat olleet kulutuksella kahdesti pesty ja kerran päällä. Vauvoille tekevät kivan näköisiä vaatteita, mutta isompia en ole ostanut. En kyllä ihan hirveän tarkkaan ole seurannut mitä olisi saatavillakaan? Sitä jotenkin jotkut merkit menee vaan aivan ohi. Nyt ostin tulevalle vauvalle muutaman kivan potkarin...nekin taitaa aika vähälle käytölle jäädä, kun ostin koossa 50cm (synnäriltä kotiintulo asuksi). No oli vaan niin kivoja että oli kiva mallata niitä tähän mukana raahattavaan möhömahaan ;)
No ainakin vauvojen vaatteisiin olen ollut tyytyväinen :) Oli ehjää ostettaessa, eikä hajonnut ekassa pesussa tai käytössä. Tutta ei esim. tuohon tasoon yllä ;)
En ole ollut.
Meillä college paita ja housut. Molemmat vaalentuneet pesussa ja alkoivat heti vääntyä vinoon yms. Ovat purkautuneet saumoista ja kutistuneetkin on pikku hiljaa.
Ostin puvun sellaiseksi kyläily puvuksi kun ei aina viiti kovin hyvissä vaatteissa mennä, eikä ihan niillä kotivaatteillakaan. Ei sitä kehtaa pitää kuin kotona. Housuja ei voi edes silittää kun vetävät niin pahoin kieroon.
Ei enää siihen merkkiin meillä laiteta rahoja.
kuin muutamasta bodysta, neulepaidasta ja puuvillahaalarista.
Neulepaita ja -haalari ovat olleet aivan ihania. Lämpimän kesän vuoksi niitä on tullut käytettyä todella vähän, mutta nyt kun ilmat on jo vähän viilentyneet olen kyllä tykännyt.
Bodit ovat olleet muuten ihan kivoja, mutta saumat niistä kiertää (toisissa enemmän ja toisissa vähemmän).
Ai niin, olihan mulla vielä yhdet pohtkuhousutkin, todella kivat, eivät menneet käytössä miksikään.
Kaikki nämä vaatteet ovat olleet 56-68cm, eli ei kovalla kulutuksella.