isot tytöt
Moro! Mitenkäs muilla nuo isot tytöt kiinnostaa?
Mä oon aina syttyny isoista tytöistä, vallankin sellaisista jotka on varmoja itsestään eivätkä kitise siitä mitä peilin edessä näkyy vaan pitävät itsestään ja ovat sitä mieltä, että olenpa seksikäs!
Mitä seksiin tulee niin on tullu oltua isojen ja laihojen tyttöjen kanssa ja joka kerta se pyöreämpi on parempi!
Monesti käy vaan niin, että helpommin lähtee matkaan se hoikka vaikka kuinka yrittäis sitä parempaa :) ja nyt puhun ihan pelkästä seksistä
Mä oon ite lihaksikkaan vartalon omaava ja jotenki tuntuu, että aina kuvittelevat jonkin vedon olevan päällä!
Kertokaas nyt naiset mitä täs pitäis tehdä? Paremminkin voisitte kertoa mitä te ajattelette Tällaisesta?
En tarvi tähän sit mitää fitness typyjen tai jätkien kitinää näistä asioista!
Mä pidän seksistä isojen tyttöjen kanssa! Piste
Kommentit (9)
Mikä tämä tällaisten ääripäiden hakeminen on, että laiha vastaan rehevä/lihava tai fitnessnainen vastaan tukevampi nainen. En ihan ymmärrä. Käsittääkseni useamman miehen naismaku menee sinne jonnekin välille
Itse olen ollut montaa kokoa, mutta aina pehmeä ja ns naisellinen. Aina on ollut paljon vientiä ja aika hyvin rakentuneita miehiä eniten. Mutta selkeästi eniten on ollut tunkua vähän pyöreämpänä ja kypsempänä. En ole ihmetellyt sitä, että haluavat vietää aikaansa iloisen ja nauravaisen naisen kanssa:) En ymmärrä miksi et saa niitä pyöreämpiä mukaan. Ehkä he eivät hae seuraa juuri silloin?
N31
No jostakinhan sitä on seksiä saatava :) ei kai sitä nyt pakko ilman ole olla vaikka ei parasta mukaan lähtiskään. Minustaku ei oo seurustelemaan matkustamisen takia ni ihan sillä tätä kutsumaasi vonkausta tulee harrastettua
Minulla itselläni on ollut sellainen kokemus että sekä hoikempana (ei laihana) ja muodokkaampana on miehet olleet kiinnostuneita lähes saman verran. Ehkäpä se kiinnostuskin herää muista seikoista molemmilla kuin kropan mallista
Ajatelin vain mainita yhtään mitään kantaa asiaan ottamatta, että onhan tämä sinunkin aloitus hieman provoileva, niin tulee varmaan myös provoilevia vastauksia. Irse asiasta minulla ei ole mitään muuta mielipidettä kuin että jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä ja pyrin itse tätä kunnioittamaan
Itse tykkään kanssa ISOISTA TYTÖISTÄ/MUODOKKAISTA NAISISTA! Eksäni ovat olleet kaikki kokoa L - XXXL ja ikähaarukka vuosien varrella ollut 17v - 41v. Muodokkaimmat ovat olleet 21v blondi 163cm/90kg/95DD ja 41v 163cm/122kg/110F. Se o vaan parasta seksiä, kun ISO TYTTÖ ratsastaa!!!
Ei muuta, mutta ilmeisesti vieläkin koetat saada niitä laihoja mukaan, vaikket pidäkään niistä? Enkä nyt jaksa mitenkään uskoa, että laihat läksisvät mukaan helpommin