Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs voisi tuumata, jos naisen lempannut mies

Vierailija
30.03.2015 |

soittaa samaiselle naiselle ~ kuukauden päästä?

Itsellenihän kävi näin jokunen aika sitten. Tämä mies ei harrasta irtosuhteita eikä pidä arvossa sellaisia harrastavia naisia. Siksi en millään jaksa uskoa, että hän olisi tarjonnut minulle munaansa.

Lisäksi meillä on lähemmäs 90 km välimatkaa.

"Mitä väliä?" No ei mitään väliä, mutta kai se itse kutakin vähän mietityttää, jos täysin puskista sinut vihaisesti lempannut ihminen soittaa muutamaan otteeseen. Minusta se on outoa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm hmm

Vierailija
2/23 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:29"]Parempi kun et tuumaa mitään. [/quote] Tuumaan kyllä.

[/quote]

Mielessäs voit, mutta sille miehelle et mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:29"]Parempi kun et tuumaa mitään. [/quote] Tuumaan kyllä.

[/quote]

Mielessäs voit, mutta sille miehelle et mitään.
[/quote]

No ei ole käynyt kyllä mielessäkään kysyä mieheltä itseltään. En ole nainen, joka lempataan mutta joka on silti aina valmiina.
Sitä paitsi jos jotain kaipaan, niin satunnaisia hyviä piirteitä ja hetkiä. Suurimmaksi osaksi kyseinen ihminen on kaukana unelmastani.
Mutta toki silti asia ihmetyttää. Tulihan se niin puskista.

Vierailija
4/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilikset tätä ihmistä kohtaan ovat melko neutraalit. Muistan hyviä asioita, mutta muistan erittäin hyvin myös huonot asiat. Eli mitään ihastunutta kihertelyä hän ei saa minussa aikaan, ei edes tämän tapahtuneen jälkeen.

Vierailija
5/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun et tuumaa mitään.

Vierailija
6/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:29"]Parempi kun et tuumaa mitään.
[/quote]

Tuumaan kyllä.

Vierailija
7/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa asian ihmettelyssä on? Ei se elämääni vaikuta.

Vierailija
8/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies onkin todellisuudessa tykännyt sinusta ja muutaman kuluttua hän on alkanut kaipaamaan sinua takaisin elämäänsä. Tai sitten hän haluaa vain seksiä sinun kanssa.

Vierailija
9/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:48"]Ehkä se mies onkin todellisuudessa tykännyt sinusta ja muutaman kuluttua hän on alkanut kaipaamaan sinua takaisin elämäänsä. Tai sitten hän haluaa vain seksiä sinun kanssa.
[/quote]

En minä epäile, ettei olisi tykännyt. Olemme paneskelleetkin monta kertaa ja kyllä hänen käytöksensä vaikutti silloin vilpittömältä. En tiedä, voisinko koskaan olla onnellinen hänen kanssaan, luultavasti en. Mutta toki voin mietiskellä asioita, eihän se mihinkään vaikuta eikä vie yöuniani.

Vierailija
10/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten lemppasi alunperin?

Vierailija
11/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteli, että otetaan nyt tähän naiseen vielä yhteyttä, kun muitakaan ei ole ilmaantunut kuvioihin.

Vierailija
12/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi uuden naisen ja halusi lopettaa sen vuoksi, homma ei toiminutkaan ja nyt haluaa palata entisen luo?

Vierailija
13/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:58"]Löysi uuden naisen ja halusi lopettaa sen vuoksi, homma ei toiminutkaan ja nyt haluaa palata entisen luo?
[/quote]

En voi tietää totuutta, mutta en usko että olisi toisen takia lempannut. Se tilanne ei silloin vaikuttanut siltä.

Vierailija
14/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:53"]Miksi sitten lemppasi alunperin?
[/quote]

En halua ruotia sitä täällä.

Vierailija
15/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap voi kuvitella saavansa mitään järkeviä vastauksia kun et edes kerro miksi jouduit lempatuksi.

Vierailija
16/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:03"]Miten ap voi kuvitella saavansa mitään järkeviä vastauksia kun et edes kerro miksi jouduit lempatuksi.
[/quote]

Ehkä en halua läväyttää jokaista yksityiskohtaa av:lle? Jos sanon, että tein väärin, niin kimppuuni hyökätään huudellen, että mitäsenit paneskelemaan muita miehiä, nolo huora, blaa blaa jaadidaadidaa! Vaikka koko asiaan ei edes liity mitään fyysistä millään tavalla. Eli tein siis jotain väärää, tosin itse en edelleenkään kadu asiaa, koska en ole paneskellut, en käyttänyt väkivaltaa, en juoruillut enkä nimitellyt. Siksi tämä tekemäni suuri vääryys oli ja on mielestäni mitätöntä paskaa.

Vierailija
17/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mitäs menit.

Ja kun en todella jaksaisi käyttää kaiklea aikaani ja energiaani itseni puolesta selttelyyn, kun pian koko keskustelu on täynnä toinen toistaan järjettömämpiä päätelmiä teoistani ja syytöksiä, joissa ei ole järjen häivää. En jaksa vastata niihin kaikkiin kun uutta pukkaa samalla hetkellä. Siksi en olisi halunnut kertoa
syytä, edes ympäripyöreästi.

Vierailija
18/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen raivonpurkauksen jälkeen ei ainakaan minua kiinnosta auttaa minkään asian pohtimisessa.

Vierailija
19/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:24"]Tuollaisen raivonpurkauksen jälkeen ei ainakaan minua kiinnosta auttaa minkään asian pohtimisessa.
[/quote]

Raivopurkauksen? Hah, näetkö ainuttanaan huutomerkkiäkään viesteissäni? Minä en. Mutta ei hätää, en ole riippuvainen Sinun viesteistäsi.
Sitä paitsi ajan kanssa asiaan tulee kuitenkin selvyys jollain tavalla. Joko saan lisää puheluita tai sitten en. Ehkä saan viestin, tai en. Ei se asia onneksi elämääni vaikuta, koska minulla on uusi kiinnostava tyyppi kuvioissa.

Vierailija
20/23 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:24"]Tuollaisen raivonpurkauksen jälkeen ei ainakaan minua kiinnosta auttaa minkään asian pohtimisessa.
[/quote]

Raivopurkauksen? Hah, näetkö ainuttanaan huutomerkkiäkään viesteissäni? Minä en. Mutta ei hätää, en ole riippuvainen Sinun viesteistäsi.
Sitä paitsi ajan kanssa asiaan tulee kuitenkin selvyys jollain tavalla. Joko saan lisää puheluita tai sitten en. Ehkä saan viestin, tai en. Ei se asia onneksi elämääni vaikuta, koska minulla on uusi kiinnostava tyyppi kuvioissa.
[/quote]

*Ainuttakaan