Mitäs pidätte lumisateesta?
Kommentit (27)
joo, vituttaa ihan helvetisti. Helsingissä tullut märkää paskaa taivaalta aamusta saakka.
En pidä yhtään. Ahdistaa. Inhoan talvea. Harkitsen muuttoa keski-Eurooppaan. Etelä-Saksa ehkä sopis mulle.
Rakastan lunta ja talvea. Painukaa Afrikkaan tai Bangcockiin vitun maanpetturihinttarit.
Lumeen on mukava piirtä kusella pilluja ja kyrpiä.
Kiva sutia tuolla kesärenkailla :/
"maanpetturihinttarit" :D ::D :D :D :D :D
Ärsyttää ja harmittaa! Suomen kevät on julma
Turussa tulee vesiräntää, joka ei onneksi tunnu jäävän maahan. Eli kevättä vietetään edelleen.
Pää hajoaa sisällä, mutta ei tuonne ulos ilkeä mennä. Hyi mikä räntäkeli.
Mieluummin lumisade kuin auringonpaiste.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:33"]
VITUTTAA SAATANA!!
[/quote]
Mene töihin!
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:33"]
VITUTTAA SAATANA!!
[/quote]
Mene töihin!
[/quote]
OLIN JO TÖISSÄ! SEN TAKIA MUA VITUTTAA SAATANA!
Oikein kivaa on, kiitos kysymästä! Lunta on tullut monta senttiä, sellaista lumiukkojen tekemiseen sopivaa lunta. Katupölymyrskyt ovat muisto vain, ja kun tuo lumi sulaa, luonto saa juotavaa ja kiittää kauniisti. Maassa on lunta, mutta se ei ole jäässä, ja kitkoilla kulkee mukavasti niin kuivalla kuin lumisellakin kelillä. :)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:22"]
Bangcockiin
[/quote]
Tämä kuulostaa eksoottiselle...
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:33"] VITUTTAA SAATANA!! [/quote] Mene töihin! [/quote] OLIN JO TÖISSÄ! SEN TAKIA MUA VITUTTAA SAATANA!
[/quote]
Ota lopputili niin ei vituta enää.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:39"]
Oikein kivaa on, kiitos kysymästä! Lunta on tullut monta senttiä, sellaista lumiukkojen tekemiseen sopivaa lunta. Katupölymyrskyt ovat muisto vain, ja kun tuo lumi sulaa, luonto saa juotavaa ja kiittää kauniisti. Maassa on lunta, mutta se ei ole jäässä, ja kitkoilla kulkee mukavasti niin kuivalla kuin lumisellakin kelillä. :)
[/quote]
Ja vielä yksi hyvä puoli tuli mieleen: keväänvihreästä Saksasta saapunut Angela Merkel ehkä huomaa, että täällä ollaan tosiaan pohjolassa eikä millään oliivi- ja maniokkivyöhykkeellä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:22"]
Bangcockiin
[/quote]
Tämä kuulostaa eksoottiselle...
[/quote]
Juu bang cock..
Ihan vitun perseestä.