Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Vuittonin Neverfull nolo?

Vierailija
30.03.2015 |

Haluaisin kyseisen laukun mutta onko se oikeasti tosi nolo? En halua brassailla tai leikkia varakasta, vaan minusta laukku Mono-kuosissa on tosi kiva. Kehtaisinko ostaa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo vähän out.

Vierailija
2/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on SUPER out!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa vaikka olisi out mutta onko se nolo? Itse siis tykkään mutta olen kuitenkin hieman epäitsevarma joten miettisin varmaan, olenko ihan nolo sen kassin kanssa. Treenikassiksi se olisi niin kiva! AP

Vierailija
4/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukussa ei sinänsä muuta vikaa kuin hinta, mutta kaikki todennäköisesti luulevat sitä väärennökseksi.

Vierailija
5/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mikä olisi vastaavan mallinen mutta ei nolo laukku? just tommoinen iso ja kevyt ja saisi sivut suppuun. värikin saisi olla ruskea-beige.AP

Vierailija
6/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kallis treenikassiksi. Mä ainakin katson neverfulleja nenänvartta pitkin, vaikka mulla ei nyt opiskelijana olis edes varaa semmoseen.

Vierailija
7/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku kyselee muilta ihmisiltä mikä laukku pitäisi ostaa? Treenikassiksi minusta ylihintainen valinta, houkuttelee varkaitakin joten saisit vahtia sitä haukkana. 

Vierailija
8/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin perheen opiskelijalle koululaukuksi, mutta ei ole nolo. Pääasia, että ostat sen sitten kun sulla on varaa. Ensimmäisen kerran kun tulee mieleen merkkilaukun ostaminen ja siihen olisi varaa kannattaa katsoa nettipankista jokin sopiva rahasto ja laittaa ne laukun sadat/tuhannet eurot sen laukun sijaan siihen rahastoon ja sitten jakossakin säästää muutamia kymppejä/satasia kuussa siihen asti kunnes pääomaa on jonkin verran. Kasvurahasto-osuudethan sijoittavat vuosittain saamansa tuotot uudelleen siihen samaan rahastoon rahasto-osuuden omistajalle. Säästämistä kannattaa jatkaa noin niin kauan kunnes pääomaa on riittävästi ja kunnes tarvitsee sen rahaston tuottoja jossain pienituloisessa vaiheessa, jolloin kasvurahasto-osuudet kannattaa muuttaa tuotto-osuuksiksi ja rahasto maksaa alkuvuodesta tuottoa ulos. Toinen mahdollisuus on myydä sitä rahastoa, jos rahapula yllättää kesken vuotta. Jos myyt koko pääoman niin sulla ei siten ole sitä tuottavaa pääomaa enää siinä rahastossa eikä siis tule enää tulojakaan. Pääoman määrä voi olla plussalla tai miinuksella riippuen siitä paljonko osakekurssit ovat, tarkkaile kuitenkin että rahaston osakkeet maksavat osinkoja enemmän kuin rahaston hoitokulut ovat. Ennen kuin sinulla on sijoitusvarallisuutta tai omaa asuntoa on noloa ostaa merkkilaukkuja, kenkiä ym. Pankkien rahoitus- ja sijoitusneuvonta auttaa jos et pääse kärryille laina, sijoitus ja verotusasioista.

Vierailija
9/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo? Jos kokonaisuus on nolo? Tai kaikki muu kuin se laukku? Nolo ihminen?

Vierailija
10/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole merkkilaukkua, mut osakkeita on. Siistimpää.

Vierailija
11/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis ei Vuittoneita eikä muitakaan merkkilaukkuja niin kauan kuin tarvitsee tukia asumiseen, opiskeluihin, lastenhoitoon, hoitovapaisiin ym. Sitten kun on omia (pääoma)tuloja talletuksista riittävästi ettei enää tarvitse toimeentuloonsa eikä elintasonsa ylläpitoon tukia niin sitten vaikka kuinka monta Vuittonia.

Vierailija
12/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahh! Juu, olen työssäkäyvä aikuinen ja käyttötilillä on viisinumeroinen summa. Kuulostin vissiin lukiolaiselta tai jotain. Raha ei ole kynnyskysymys mutta en toki mikään aatelissuvun vesa ole. AP

Vierailija
13/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:49"]

[/quote]Mulla on molempia. Vielä siistimpää.

Vierailija
14/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluatko paperittomilla työläisillä teetetyn muovikassin? 

Vierailija
15/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole ensimmäinen merkkilaukku eli siitä en ole kyse. Tuota laukkua vaan parjataan joka paikassa vaikka moni kuitenkin sanoo sen olevan tosi hyvä käytössä. Minulla on vain käsivarrella kannettavia laukkuja, iso olkalaukku tulisi tarpeeseen. AP

Vierailija
16/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:19"]No haluatko paperittomilla työläisillä teetetyn muovikassin? 
[/quote]

En. Mutta mä kysyinkin, mitä muita vastaavia olisi eli olen avoin ehdotuksille. Kerropa sinä, mikä kriteerini täyttävä laukku sulla on mielessäsi? AP

Vierailija
17/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:49"]

[/quote]Mulla on molempia. Vielä siistimpää.
[/quote]
Todellinen sijoittaja ei laita rahaa merkkilaukkujen suohon.

Vierailija
18/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin nolo.

Vierailija
19/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nolo, se on klassikko ja tilava laukku sekä aika hyvä hinta ja laatusuhde.

Minusta ruskearuutu-damier on parempi, se on säänkestävämpi, säilyy uudemman näköisenä pidempään eikä tarvitse olla koko ajan varomassa että vesipisarat ja lika jättää jälkiä vaaleaan nahkaan.

Vierailija
20/24 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:19"]

No haluatko paperittomilla työläisillä teetetyn muovikassin? 

[/quote]

Pariisin LV-laukkupajan työntekijät on ranskalaisia ja heillä on vuosikymmenien kokemukset ennenkuin saavat koskea yhteenkään materiaalikappaleeseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi