Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ihastunut esim kaupan myyjään?

Vierailija
30.03.2015 |

Minä käyn useasti eräässä k-supermarketissa ja ostan jotain aina lihatiskiltä, ihan vain siitä syystä, kun se myyjä on niin komea ja se hymy... ah...
En tule ikinä asian eteen tekemään mitään, mutta haaveilen silti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalin respaan ja nyt 6 vuotta myöhemmin odotetaan esikoista :)

Vierailija
2/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S marketin myyjään joo. Kännissä sit bylsinkin sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen Turun wiklund ja sen lihatiskin kundi, mikä aina vilkuilee mua kun kuljeskelen sininen kori heiluen. Joskus tajusin, että hän katselee, myöhemmin tajusin, että se tiirailee mua koko ajan kiinteästi. Nyt vasta huomasin, että kaveri on vaihtanut paikkaa tai on lomalla, koska ei ole hetkeen näkynyt.:(

Vierailija
4/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 04:45"]

Tulee mieleen Turun wiklund ja sen lihatiskin kundi, mikä aina vilkuilee mua kun kuljeskelen sininen kori heiluen. Joskus tajusin, että hän katselee, myöhemmin tajusin, että se tiirailee mua koko ajan kiinteästi. Nyt vasta huomasin, että kaveri on vaihtanut paikkaa tai on lomalla, koska ei ole hetkeen näkynyt.:(

[/quote]

Sellanen pitkä ja n. 35?

Vierailija
5/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Et asuis lahdessa? :D tuli vaan eräs oman k-marketin lihatiskin ukko mieleen...

Vierailija
6/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän varten ne kaupan kassat on siellä, että ne etsivät poikakaveria. Sitten ne pettyneenä tekevät listoja asiakkaista, kun asiakkaat ovat niin ikäviä, tyhmiä, rumia ym.

Vierailija
7/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkonäköön. Minkään iki-kassan kanssa ei tietenkään ole järkeä pariutua, mikäli ei halua hänestä elätettävää itselleen.

Vierailija
8/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 00:25"]S marketin myyjään joo. Kännissä sit bylsinkin sitä.
[/quote]
Sama täällä. Oli hyvä pano.

Vierailija
9/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas s-marketin myyjä suosittu, täälläkin eräs joka ihastunut s-marketin myyjään :D oisko jopa sama kyseessä :D

Vierailija
10/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihastunut yhteen S-marketin myyjään ja yhteen Prisman myyjään. Yritän aina mennä niiden kassoille kun asioin em. liikkeissä.

Vierailija
11/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 07:18"]Olen ulkonäköön. Minkään iki-kassan kanssa ei tietenkään ole järkeä pariutua, mikäli ei halua hänestä elätettävää itselleen.
[/quote]
Tuo nyt oli aika ikävästi sanottu.
T:kaupan kassa

Vierailija
12/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä työskentelen kaupassa ja olen ihastunut yhteen asiakkaaseen.
Yritän aina hymyillä hänelle mutta en uskalla sanoa mitään ylimääräistä, pitäisi vain outona minua

Vierailija
13/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 04:58"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 04:45"]

[/quote]

Sellanen pitkä ja n. 35?

[/quote]

Aloin miettiä pituutta, musta tää kyylääjä on lyhyempi, mutta eiks siel oo kans se honkkeli? :) Vastaan silti että stemmaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän