Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostunut naapurista

Vierailija
29.03.2015 |

Kävi jännä juttu viimeyönä kun tulin baarista kotiin. Rappukäytävässä makasi vieras mies ja säikähdin että herranjumala mitä on tapahtunut. Mies makas siinä ja itki hiljaa - en muista humalan takia paljoakaan tästä tai että mitä puhuttiin, mutta sanoin että voi tulla yöksi mun sohvalle. 

Aamulla vähän keskusteltiin ja kävi ilmi että mies on britti ja asuu tässä samassa talossa ja ex-emäntä oli hänet heittänyt kämpästä pihalle. Mies oli tosi kiitollinen yösijasta ja lähti sitten jossain vaiheessa. Oli niin kova krapula, etten oikein kyennyt keskustelemaan mitään rakentavaa englanniksi.

Nyt harmittaa kun en tajunnut kysyä olisko miestä huvittanut vaikka poiketa kahveille tai lähteä jonnekkin syömään koska mies oli hyvän näköinen, mukavan oloinen ja olen tässä itsekin ihan vapailla markkinoilla. En tajunnut edes kysyä miehen nimeä tai missä asunnossa asuu ja kun katsoin nimilistaa ei siellä ollut oikein ulkomaisia sukunimiä, mutta toisaalta itsellänikin on edellisen vuokralaisen nimi ovessa vaikka muutosta on jo vuosi.

Miten mun kannattaisi toimia, että saisin tähän naapuriin kontaktin? Vinkkejä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet muka hieman hämmentynyt tilanteesta ja alat keskustelemaan naapurin kanssa muka ymmärtämättä, että on hänen ex. Siitä sitten lisää juttua ja puolivahigossa kysyt nimeä

Vierailija
2/3 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän se enää ole naapurisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en tiedä missä kämpässä hän asuu tai minkä näköinen on tämä ex :/ sen verran on iso taloyhtiö ja kuitenkin loppupeleissä harvoin edes törmää naapureihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän