Miten en löydä miestä?
Oon parikymppinen mukava ja hyvännäköseks kehuttu nainen mut en vaan löydä ketään. Kaikki ympärillä rupee seurustelemaan, jopa ei niin hyvännäkösetkin ja mä oon vaan yksin. Väkisin tulee paha mieli ja rupee miettimään mikä minussa on vikana
Kommentit (29)
Onko pullukka tosiaan syy ettei kukaan vois muka rakastua suhun?! Just
Itsetunto on kyllä aika huono.. En tiedä miten sitä vois parantaa T. Ap
Ihan sama juttu. Olen vaan parikymmentä vuotta sinua vanhempi. En vaan saa ketään, ei kuulemma mitään vikaa mutta aina joku tai jotkut vetää pidemmän korren syystä tai toisesta. Mutta meitä on onneksi tosi paljon.
Olet keskivertoa pidempi? Omituinen?
Sama vika. Olen ikäisesi mies, mutta en vain kelpaa kenellekään. Ehkä se vain on tarkoitettu niin, että huonosta itsetunnosta kärsivät eivät vahingossakaan pääse lisääntymään.
En mäkään tiedä miten itsetuntoa parannetaan. Itsellä samat ongelmat. Huono itsetunto kuitenkin vetää puoleensa mulkkuja joten ole tarkkana kenen kanssa deittailet tulevaisuudessa.
165cm pitkä enkä mielestäni kyllä mitenkään omituinen.. T. Ap
Mistä tiedät olevasi mukava? Oletko huonotapainen; syljeskelet, röyhtäilet tms. Naisissa on melkoisia sikoja.
Tuletko juttuun miesten kanssa? Ei tarvitse olla edes tarhan kaunein ruusu, jos osaa jutustella miesten kanssa. Jos naama on koko ajan norsunvitun näköinen, ei pelasta edes kauniit kasvot.