Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei yhtään virpojaa...

Vierailija
29.03.2015 |

No tunti vielä aikaa. Surullinen olo. Toivoin, että edes joku olisi käynyt virpomassa. Askelia kuului rappukäytävässä, mutta yksikään noita ei tullut oksan kanssa ovelleni. Oon kai liian yksinäinen sitten. Tosin surullista sekin myöntää "ääneen".

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt meilläkään yhden yhtäkään virpojaa, mut en mä niitä olisi halunnutkaan. Luotin siihen, etten ollut edes yhdelläkään suklaamunalla varautunut virpojiin. Ajat ovat muuttuneet meidän kulmilla, lapsia ei enää ole niin paljon, tai niitä ei yksinkertaisesti kiinnosta enää moinen ortodoksiuskisten tapa palmusunnuntaina, toisekseen kerjäämistähän se tavallaan onkin, ja en itsekkään nyt niin innostunut ollut, kun omat lapseni kiersivät joinakin vuosina virvontareissulla.

Olen vain nyt huolissani, että tuleva vuosi jatkuu vain sairastellen ja tuoreeksi terveeksi ei kylläkään enää paluuta odottakaan, vaikka tultaisiin konaisella pajupuskalla ja koivulla virpomaan, varpomaan.

Vierailija
2/6 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi höh :( tuli jotenkin kurja mieli.. Voisin tulla virpoon sulle, mutta varmaan vaan käännyttäsit mut ovella..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teillä tämä kolmikko ainakin kävi, koska on käynyt lähes jokaisen kotona:

http://static.mvlehti.net/uploads/2015/03/1484689_1039482909415227_7168383839004735400_n.jpg

Vierailija
4/6 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kaipaat että joku mies olis tullu teille runkkaamaan?

Vierailija
5/6 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 01:10"]Voi höh :( tuli jotenkin kurja mieli.. Voisin tulla virpoon sulle, mutta varmaan vaan käännyttäsit mut ovella..
[/quote]

Tuletko ensi vuonna? :)

Vierailija
6/6 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, odotin innolla namien kanssa mut ei ketään näkynyt :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän