Tuli hirveä kiire suorittaa jouluostokset loppuun kun lapsilla todettiin korona tänään
Aamupäivällä tuli tieto, että molemmilla lapsilla on korona ja miehelläkin on flunssaoireita muttei vielä testitulosta siitä.
Tuli älytön kiire samantien käydä suorittamassa kaikki jouluostokset loppuun siltä varalta, että myös minut määrätään karanteeniin. Joutui tuntikausia puskemaan muiden ostoskeskuksissa ja liikkeissä parveilevien ihmisten ohi. Oon ihan kuitti.
Kommentit (22)
Pakko oli äkkiä käydä vielä mahdollisesti levittämässä sitä jos koko muu perhe on sen saanut????
Vierailija kirjoitti:
Turhaan stressasit ellet ole rokottamaton. Rokotettu ei karanteeniin joudu.
Jollain alueilla myös rokotetut voivat joutua karanteeniin.
Ei joudu enää karanteeniin. Ottakaa ihan rauhassa.
Tämän kaltaisten itsekeskeisten idioottien takia emme pääse koskaan eroon koronasta
Äidilläni todettiin korona. Ja kyllä samassa taloudessa asuva isäni joutui karanteeniin. Näin sanoivat puhelimessa, tulee soitto kotiin positiivisen testin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli äkkiä käydä vielä mahdollisesti levittämässä sitä jos koko muu perhe on sen saanut????
Sehän taitaa olla tämän provon pointti.
Meillä on töissä tällä viikolla tullut ilmi useampi koronatapaus. Minua ei ole ilmoitettu altistuneiden listalle. Varuiksi lähdin kuitenkin hoitamaan viimeiset jouluostokset jos ens viikolla tulee karanteenipuhelu
Vierailija kirjoitti:
Tämän kaltaisten itsekeskeisten idioottien takia emme pääse koskaan eroon koronasta
Älä viitsi. Jos virallinen linja on se, että esim opettaja ei ole karanteenissa, vaikka kotona olisi koronainen lapsi, ja saa opettaa vaikka yli sataa oppilasta/päivä, eikä ketään kiinnosta, niin mitä järkeä on hurskastella jostain kauppareissusta.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko todella, että pääsemme koskaan eroon koronasta? Se virus variantteineen ei tule ikinä katoamaan kuten influenssaviruskin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko todella, että pääsemme koskaan eroon koronasta? Se virus variantteineen ei tule ikinä katoamaan kuten influenssaviruskin jne.
Virus katoaa kun et lue uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virus katoaa kun et lue uutisia.
Näinhän se on
Vierailija kirjoitti:
Väärin. On ihan ajanhukkaa kuvitella että tauti johonkin katoaisi rajoituksilla ja kotona kykkimällä.
Nuo ainakin joutuivat kaikki karanteeniin.
Omikron levisi hämmästyttävällä vauhdilla tuplarokotettujen seurueessa – vantaalaisperhe epäilee tartuntaa: näin he kertovat oireista https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/2b26b9b0-7364-4283-9250-1ee3d7da…
Vierailija kirjoitti:
ap on provo :D
Läpinäkyvä provo, tosin itse tekisin silti juuri noin. Miten muutenkaan? Ei minulla ole ketään, kenet lähettää puolestani kauppaan.
Mä just tänää päätin et en jaksa hötkyillä tonne ostoksille ollenkaa enää, tilaan ruoat netistä ja jos puhelin nyt pirahtaa sen karanteenin niin sitten mennä näillä lahjoilla mitä nyt on jo ostettu, eipä tarttis enää miettiä pästäänkö sukuloimaan jouluna.
Muutenki kipee olo ni en usko, että jaksan minnekkään kauppaan.
Toivottavasti ollaan kaikki oireettomia jouluna.
Turhaan stressasit ellet ole rokottamaton. Rokotettu ei karanteeniin joudu.