Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Positiivinen virpomisketju tähän.

29.03.2015 |

Av, kuten myös moni muukin tuutti on nyt täynnä tuota tämän päivän virpomiskulttuuria. Virpovat lapset ovat muka kauttaaltaan huonokäytöksisiä. Oliko IL vai IS, joka uutisoi lapsista jotka kiitoksen sijaan sanoivat vaan "ihan sama". Samaiset lehdet julkaisivat kuvan jonkun pienen virpojan surkeasta, vähäpätöisesti koristellusta pajunoksasta. Ja joku porukka oli käynyt virpomassa jopa ilman oksia. 

Somen ja uutisoinnin mukaan virpojissa ei ole oikeastaan mitään hyvää, ärsyttäviä, saatanan kerjäläisiä koko sakki tyynni, jotka ilkeävät tulla ovelle koputtelemaan jo kymmenen aikaan aamulla.

MITEN yhdestä päivästä voidaan tehdä näin iso ongelma? 

Kertokaa tähän nyt siis ihania juttuja virpojista..

Meillä kävi neljä porukkaa. Joku oli noita, joku vampyyri, jollain ei ollut huivin lisäksi mitään muuta. Mutta mitä sitten? Jokainen kysyi nätisti lupaa virpomiseen ja jokainen myös kiitti. Kukaan ei haistatellut, eikä käyttäytynyt muutenkaan asiattomasti. Miten pieni tuntematon 5-vuotias edes voisi? En laskenut pääsiäismunia, mitä lapsille annoin, enkä minulle annettujen vitsojen määrää.

Tuossa pöydällä nuo oksat nyt maljakossa ovat. Siinä on meidän pääsiäispöydän koristeet..=) Mulla on hyvä mieli tästä päivästä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vähän pettynyt kun ainoot virpojat antoivat koivun oksan, missä 3 höyhentä. Kun viimeksi sain sellaiset missä oli kiinni vaikka mitä! Tytöt olivat kuitenkin panostaneet pukeutumiseen ja olivat hyvin kohteliaita. Harmi kun ei tullut enempää virpojia, kissan mielestä se koivunoksa oli ihan mahtava ja kantoi sen suussaan parempaan jemmaan.

Mutta annoin palkkioksi vain puoli tusinaa kummallekin virpojalle niitä pieniä suklaamunia jotka tulevat sellaisessa pussissa. Oliko se liian vähän?

Vierailija
22/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole mitään kivaa, ihan paskoja palkkioita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:17"]

Mä olin vähän pettynyt kun ainoot virpojat antoivat koivun oksan, missä 3 höyhentä. Kun viimeksi sain sellaiset missä oli kiinni vaikka mitä! Tytöt olivat kuitenkin panostaneet pukeutumiseen ja olivat hyvin kohteliaita. Harmi kun ei tullut enempää virpojia, kissan mielestä se koivunoksa oli ihan mahtava ja kantoi sen suussaan parempaan jemmaan. Mutta annoin palkkioksi vain puoli tusinaa kummallekin virpojalle niitä pieniä suklaamunia jotka tulevat sellaisessa pussissa. Oliko se liian vähän?

[/quote]

Luulen,että liian vähän

Vierailija
24/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana päivä minusta. Meillä kävi monta virpojaa, osa oli pukeutunut ja osa ei, jotkut oksat oli hienoja kun taas toisissa vain vähän lankaa ympärillä.
Kaikki saivat namia palkaksi ja kaikki käyttäytyivät kiltisti.

Vierailija
25/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:17"]

Mä olin vähän pettynyt kun ainoot virpojat antoivat koivun oksan, missä 3 höyhentä. Kun viimeksi sain sellaiset missä oli kiinni vaikka mitä! Tytöt olivat kuitenkin panostaneet pukeutumiseen ja olivat hyvin kohteliaita. Harmi kun ei tullut enempää virpojia, kissan mielestä se koivunoksa oli ihan mahtava ja kantoi sen suussaan parempaan jemmaan. Mutta annoin palkkioksi vain puoli tusinaa kummallekin virpojalle niitä pieniä suklaamunia jotka tulevat sellaisessa pussissa. Oliko se liian vähän?

[/quote]

Luulen,että liian vähän
[/quote]

No ei tosiaan ollut liian vähän. Just sopivasti.

Vierailija
26/26 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:17"] Mä olin vähän pettynyt kun ainoot virpojat antoivat koivun oksan, missä 3 höyhentä. Kun viimeksi sain sellaiset missä oli kiinni vaikka mitä! Tytöt olivat kuitenkin panostaneet pukeutumiseen ja olivat hyvin kohteliaita. Harmi kun ei tullut enempää virpojia, kissan mielestä se koivunoksa oli ihan mahtava ja kantoi sen suussaan parempaan jemmaan. Mutta annoin palkkioksi vain puoli tusinaa kummallekin virpojalle niitä pieniä suklaamunia jotka tulevat sellaisessa pussissa. Oliko se liian vähän? [/quote] Luulen,että liian vähän [/quote] No ei tosiaan ollut liian vähän. Just sopivasti.

[/quote]

Ensi kerralla kannattaa petrata

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän