3kk vaatetus
Kertokaapa mitä pukisitte 3kk vauvalle päälle ulos mennessä? Vaunuissa koppa joka lämmittää myös. Täällä Helsingissä paistaa aurinko, mutta kylmä tuuli ja taitaa olla syksyinen ilma.
Kommentit (4)
..on tällä hetkellä ulkolämpötila 13 astetta ja tuulee jonkun verran. Myös minulla 3kk vanha vauva, joka nukkuu jo kolmatta tuntia vaunuissa ulkona. Päällä potkupuku, gollegepuku ja pakkauksen kevyt toppapuku ja tumput, kyppärämyssy ja huppu. Vielä makuupussissa puoliksi suljetussa nukkuu ja hyvin näyttää viihtyvän. Tyssi nukkuu itse asiassa paremmi, kun saa " tumpata" päälle, jolloin on oikein pesässä. Lämpömittari on myös vaunuissa, sen verran hysteerinen olen. ja äsken näytti kopassa olevan 15 astetta. Raikasta syksyä!
täällä joensuussa noin 10 astetta ja arska paistaa. päällä body ja sukkahousut, niiden päällä vuorattu puuvillapuku (semmoinen vaaleanpunainen missä on korvat, prismasta ostettu) vaunuissa on vielä makuupussi ja kopassa semmoinen " peite" . sit on hattu päässä. hanskoja ei tarvii kun puvussa on vähän reilut hihat ja vauva on siellä makuupussissa.
itselläni oli tänään pitkähihainen paita ja fleece päällä ja vähän paleli. ja mie kuitenkin kävelin. vauva on paikoillaan ja nukkuu, joten tarvii reilusti lämmikettä. ja jos vauvalla on liian kuuma, niin se kyllä tuo sen ilmi. mielummin liikaa kuin liian vähän. meidän neiti ainakin nukkui tolla varustuksella tyytyväisesti eikä ollut niska hikinen lenkin jälkeen.
tytteli-83
... lämpimämpi pipo ja villatumput meidän 3 kk herralla ja kolme tuntia nukkui tyytyväisenä. Erikseen en laittanut peitettä, mutta vaunujen pehmeäkoppa kiinni.
Meillä poika 3kk nukkuu päikkärit vaunuissa ihan sisävaatteissa ja makuupussissa, myös vaunun " peite" tiiviisti suljettuna. En edes pipoa laita, koska usein on hikinen ilmankin tällä kelillä.