Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut että miehiä ei juuri kiinnosta naisen ikä, kunhan on vaan hoikKa

Vierailija
18.12.2021 |

Näin se on

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuuden sanoja, ap. 

Vierailija
42/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siitä biologiasta aina jauhetaan. Mun mielestä on todella luonnotonta ja täysin epämiehekästä se, että miehet vinkuu ja nirsoilee ympärillään olevista naisista. Naaraan kuuluu olla se joka on kranttu, ei uroksen. Mä oon hoikka, mutta en voisi ikinä olla miehen kanssa joka arvostelee naisia ulkonäön perusteella tai jolle naisen ulkomuoto on jotenkin kynnyskysymys. Tosimies ei valita epäolennaisuuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisuus ja seksikkyys on avainsanat.

Vierailija
44/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun siitä biologiasta aina jauhetaan. Mun mielestä on todella luonnotonta ja täysin epämiehekästä se, että miehet vinkuu ja nirsoilee ympärillään olevista naisista. Naaraan kuuluu olla se joka on kranttu, ei uroksen. Mä oon hoikka, mutta en voisi ikinä olla miehen kanssa joka arvostelee naisia ulkonäön perusteella tai jolle naisen ulkomuoto on jotenkin kynnyskysymys. Tosimies ei valita epäolennaisuuksista.

Jaa, että on hyvä jos miehelle kelpaa kaikki? Eikös sen pitänyt olla isokin turn-off, vai muistanko väärin?

Vierailija
45/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että on hyvä jos miehelle kelpaa kaikki? Eikös sen pitänyt olla isokin turn-off, vai muistanko väärin?

Tuohon asiaan tuskin on mitään yksimielistä vastausta. Jos sulle ei joku vartalotyyppi kelpaa, se on täysin fine, sulla on oikeus valita. Mutta musta se nyt vaan on todella epämiehekästä kovaan ääneen huudella näitä ja esittää naisille kaikenmaailman ulkonäkövaatimuksia (eteenkin vauva-palstalla la iltana). Fiksu ois hiljaa. Miehekäs mies kunnioittaa kaikkia naisia ikään ja kiloihin katsomatta.

Vierailija
46/50 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus alkaa olla harvinaista keskuudessamme.

Miehillä se on vielä harvinaisempaa. Pullukka mies on normi. Te miehet, jotka valitatte naisetyomuuttanne- laihduttakaa, niin erottutte positiivisesti suurimmasta osasta mieh8stä jo sillä tavalla?

Tarkoittanet, että käykää salilla vaihtamassa läski lihakseen, koska pelkästään hoikka mieshän ei kiinnosta juurikaan ja häntä kehoitetaan aina syömään enemmän naisten toimesta.

Uskokaa vttu jo, että ne lihanuijat on teidän miesten ihanne. Suurin osa naisista vihaa niitä. Run kat kaa vain keskenänne tai tökkikää toisianne kakkoseen.

Mitä mieltä 65 kiloisesta, 176cm miehestä. Käyn salilla kaksi kertaa viikossa ja teen aamulenkin 2-3 kertaa viikossa. Onko liian hintelä ja epämiehekäs?

Syö enemmän

Syön noin 3500-3800 kalorin verran ruokaa päivässä. En oikein jaksaisi syödä enempää tai tehdä enempää ruokaa.

Vierailija
47/50 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus alkaa olla harvinaista keskuudessamme.

Miehillä se on vielä harvinaisempaa. Pullukka mies on normi. Te miehet, jotka valitatte naisetyomuuttanne- laihduttakaa, niin erottutte positiivisesti suurimmasta osasta mieh8stä jo sillä tavalla?

Tarkoittanet, että käykää salilla vaihtamassa läski lihakseen, koska pelkästään hoikka mieshän ei kiinnosta juurikaan ja häntä kehoitetaan aina syömään enemmän naisten toimesta.

Uskokaa vttu jo, että ne lihanuijat on teidän miesten ihanne. Suurin osa naisista vihaa niitä. Run kat kaa vain keskenänne tai tökkikää toisianne kakkoseen.

Mitä mieltä 65 kiloisesta, 176cm miehestä. Käyn salilla kaksi kertaa viikossa ja teen aamulenkin 2-3 kertaa viikossa. Onko liian hintelä ja epämiehekäs?

Syö enemmän

Syön noin 3500-3800 kalorin verran ruokaa päivässä. En oikein jaksaisi syödä enempää tai tehdä enempää ruokaa.

No aika vähällä selviät. Tuo kalorimäärä on hieman alle kahdessa grammassa ruisleipää.

Vierailija
48/50 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuoruus on valttia ! Kuiva laiha ikääntynyt kääkkä ei sytytä.

Kyllä nuori mies aina kuivan, laihan ukonkäppänän voittaa mennen tullen. Terv nuori, hoikka nainen.

Vierailija
49/50 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on säälittävä ,miten Suomessa jo nuoret miehet on niin lihavia ja huonokuntoisia. Roskaruuan mussutus ja pelaaminen on suosituimmat ajanviettotavat. Naapurissa asuu yksi. Ei jaksa puuskuttamatta kåvellä edes yhtä.porrasväliä.

Onneksi olen hoikka vaikka pelaan ;) 

M29 kokoa M 170cm 60kg

Vallan pieni mieheksi olet.

Vierailija
50/50 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampihan sitä sellaasta on talutella näytillä ja ihmisten ilmoolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi