Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelin ystävän kanssa ja alkoi huutamaan minulle kun kritisoin hallitusta ja pääministeriä

Vierailija
18.12.2021 |

Olin vähän yllättynyt , kun hän on korkeasti koulutettu!

Kommentit (3)

1/3 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä herkkähipiäisiä on joka lähtöön. Sama täällä. Kun kirjoitin että Magda Anderson (Ruotsin pääministeri) Lupasi antaa yhdelle äänestäjälle ( Kakabave poliittinen villi) ISOT ulkomaan avustukset kommunistiselle puolueelle , jos saa äänen mikä ratkaisi hänen voiton. Ruotsista lähetetään 367 miljoonaa dollaria Syyrian kommunisteille . Merkillistä että vastustajien rahat kelpaa !

Vierailija
2/3 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmat nykyajan lampaat on juuri korkeakoulutettuja. Jos ennen yliopistoista on tullut suuria ajattelijoita ja kriitikoita niin nykyään sieltä tulee rahan ahneita lampaita joilla ei ole kykyä kriittiseen ajatteluun. Heidän ainoa lahja on opetella asioita ulkoa eli lukea erillaista materiaalia jotka systeemi heille valitsee.

Tuohon kun yhdistetään vielä iso ego ''minä olen korkeasti koulutettu sinä et ole. Sinä et voi tietää mitään''.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärttävät pääministerin kritisoijat, sillä Suomessa koronakuolemat ovat jääneet pienemmiksi kuin naapurimaissa. Lisäksi talous porskuttaa niin, että työvoimapulasta puhutaan. Viisikko sai myös Soten maaliin, mitä aiemmat hallitukset eivät onnistuneet tekemään.

Taitaa vain setämiehiä ärsyttää, että nainen pärjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi