Olen itsekäs enkä ota koronarokotetta
Olen vain niin kauhean itsekäs, että en suojele teitä rokotettuja rokotteella.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Et ole itsekäs vaan tyhmä.
Eiku kyllä minä olen itsekäs. Ap
En ole itsekäs, mutta en silti ota rokotetta mistä huolimatta voisin sairastua sekä tartuttaa. Ainostaan se on lupa tartuttaa. Itsekästä mielestäni.
Kannattaa hakeutua Jätä sisäinen sikasi -etäkurssille.
Pidän itsekkäästi kiinni vapaudestani päättää omasta kehostani. Vapaudesta, josta ollaan tekemässä ehdollista koronapassia vaatimalla. Vapaudesta, josta aiemmat sukupolvet ovat joutuneet kalliisti maksamaan.
En ole rokotettu ja päätöksen rokottamuudesta itse tehnyt. Kukaan toinen ei puolestani sitä tee. Tyytyväinen päätökseen olen.
Itsekäs, tyhmä, jääräpäinen, salaliittoteorioihin uskova, muita panttivankina pitävä, vaaraksi muulle yhteiskunnalle jne. Mitä kaikkia nimityksiä sitä nyt on rokottamattomille jo keksittykään.... Aika reilua, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Pidän itsekkäästi kiinni vapaudestani päättää omasta kehostani. Vapaudesta, josta ollaan tekemässä ehdollista koronapassia vaatimalla. Vapaudesta, josta aiemmat sukupolvet ovat joutuneet kalliisti maksamaan.
Samoin! Kauheen itsekästä kyllä olla myrkyttämättä itteänsä, anteeksi ihanat rokotetut
Tammikuussa onneksi alkaa pakkorokotukset niin saatte piikin vaikka kuinka itkisitte.
Ei se haittaa, meitä muita tarpeeksi paljon, yhteiskunta kestää muutaman vapaamatkustajan. Saat anteeksi, ap.
Vierailija kirjoitti:
Onneks ei oo korona tappavempi tauti. Voi vaan kuvitella kuinka huonosti käsvisi jos oikeasti kunnolla tappava virus tulisi, kun on tälläsiä vapaus huolimatta yhtään mistään tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmat sukupolvet antas sulle selkäsaunan ja siihen perään sen rokotteen ku vaarannat yhteiskunnan ja kaikkien vapauden jonka edestä ne taisteli.
Vierailija kirjoitti:
Niih. Vapaudesta on ennenkin jouduttu maksamaan ihmishengillä. Maksa sinäkin omalla hengelläsi, jos haluat!
Itsekään en ota koronarokotetta. Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Tammikuussa onneksi alkaa pakkorokotukset niin saatte piikin vaikka kuinka itkisitte.
Tammikuussa alkaa sitten sisällissota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmat sukupolvet antas sulle selkäsaunan ja siihen perään sen rokotteen ku vaarannat yhteiskunnan ja kaikkien vapauden jonka edestä ne taisteli.
Ja jonka koronapassilampaat antoivat heti pois. Tyhmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitä nyt hyväihminen että miten rokottamaton vaarantaa sen enempää kuin rokotettukaan? Molemmat tartutta, molemmat voivat huonolla tuurilla sairastua vakavasti? Molemmat voivat kuolla koronaan, mutta mitä suuremmalla todennäköisyydellä kummallekaan ei käy kuinkaan 🤷🏻♀️
Mikä on sinun selityksesi tälle?
Ei se mitään. Rokottautuminen ei ole pakollista. Tunnen useita rokottamattomia, olemme yhä ystäviä.
Et ole itsekäs vaan tyhmä.