Aiemmin kaunis sairaanhoitaja oli käynyt kasvojenkohotuksessa.
Näin pitkästä aikaa sairaanhoitajan, jonka tunnen aiemmista työkuvioista. Naama oli kiristynyt selvästi ja toiselta tuttavalta kuulin, että on käynyt veitsen alla. Oli ennen tosi kaunis ja eloisat kasvot. Nyt naama oli kuin vahakabinetin nukella! Olen ihan järkyttynyt.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:37"]Taas yksi todiste siitä, että sairaanhoitajille maksetaan liikaa palkkaa.
[/quote] terveisin elämäntapatyötön? :))
Omapa on naamansa. Harmi vaan että yhteiskunta maksaa terveyshaittojen takia korjausleikkaukset. Saisi korjauttaa yksityisellä noikin kun kauneusleikkaus epäonnistuu.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:38"]
Vähästäpä järkytyt.
[/quote]
No, kyllä se järkyttää, kun luonnollisen kauniin ihmisen kasvot on muuttuneet radikaalisti. Surullista, ettei noin nelivitonen pysty hyväksymään muutamia vanhenemisen merkkejä.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:38"]
Vähästäpä järkytyt.
[/quote]
No, kyllä se järkyttää, kun luonnollisen kauniin ihmisen kasvot on muuttuneet radikaalisti. Surullista, ettei noin nelivitonen pysty hyväksymään muutamia vanhenemisen merkkejä.
[/quote]Eiköhän sen saa jokainen ihan itse päättää.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:38"]
Vähästäpä järkytyt.
[/quote]
[/quote]Mitä väliä, jos se on itse tyytyväinen?
Ap kuulostaa kunnon juoruämmältä.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Niinhän se on että kauniit naiset käyvät useammin kauneusleikkauksissa kuin tavalliset tai rumat. Kauniille ihmisille ulkonäön rapistuminen on paljon raskaampaa.
Taas yksi todiste siitä, että sairaanhoitajille maksetaan liikaa palkkaa.