Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mitä päässäsi liikkuu konfliktin aikana?

AP
18.12.2021 |

Yritän oppia ymmärtämään omaa miestäni paremmin. Hän on ulkoisesti aina rauhallinen mutta selvästi vetäytyy konfliktitilanteissa. Olen toiminut niin, että annan hänen "kadota" päiväksi tai pariksi ja sen jälkeen palaa joko ratkaisuehdotuksella tai ns normaalin tuntuisena (jos ei ole mitään, mitä tarvitsisi ratkaista). Ilman tuota ilmiselvää vetäytymistä saattaisin ostaa ajatuksen siitä, että hän on oikeasti niin rauhallinen kuin miltä vaikuttaa. Joskus harvoin tunteet myös purkautuvat ulkokuoren läpi jos ovat luonteeltaan riittävän voimakkaita.

Eli miehet, pystyisittekö antaaman esimerkkejä siitä, että millaisia ajatuksia päässänne liikkuu konfliktien aikana? Osaatteko samaistua mieheni taipumukseen vetäytyä? Minä olen myös luonteeltani rauhallinen mutta huomattavasti avoimempi sen suhteen, että millaisia tunteita minä käyn läpi ja joskus olen vain niin utelias 😂 En viitsi liikaa alkaa mieheltä kyselemään koska selvästi haluaa pitää sen puolen itsellään. On kuitenkin muutamassa tilanteessa myöntänyt "tunteilunsa" (esim mustasukkaisuutta) kun on jäänyt siitä ilmiselvästi kiinni, joten ei periaatteessa kiellä sitä etteikö hänellä tunteita nousisi. On kuitenkin ylpeä miehisyydestään ja itsehillinnästään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla