Kääreettömät irtokarkit virpomispalkkioksi. YÖK!
Kommentit (32)
Miksi laitat lapset kerjäämään. Mistä sen tietää missä ne kääreellisetkään on olleet.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:31"]
Miksi laitat lapset kerjäämään. Mistä sen tietää missä ne kääreellisetkään on olleet.
[/quote]
Virpominen ja kerjääminen ovat eri asioita.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:39"]
mikäs niissä niin yök on?
[/quote]
Epähygieenisyys
Meilläkin lapset saivat kerran. Roskiin menivät.
Kaikki eivät osaa ajatella.
Mä imeskelin just flunssassa kovaa hedelmäkarkkia, laitoin sen takaisin kääreeseen ja virpojan koriin.
Minulla ei ole aikaisemmin käynyt yhtään virpojia joten en ostanut nytkään karkkia heille. Yllätyksekseni tänään onkin tullut muutama porukka! Olen antanut heidän itse ottaa pari konvehtia suklaarasiasta ja olen antanut vielä palat foliota, että saavat kääriä suklaat niihin. Toivottavasti vanhemmat eivät nyt heitä näitä menemään...
Tämän takia annan vain pillutikkareita
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:39"]
mikäs niissä niin yök on?
[/quote]
Epähygieenisyys
[/quote]
samat bakteerit ne pyörii joka paikassa
Mä olen antanut kitkat patukan, sellaisen pienen pussin, missä on ehkä kymmenen nallekarkkia, ja niitä maom karkkeja. Kaikissa kääreet.
Kävin tarkoituksella läpi marketin irtokarkkikaukalot ja etsin karkkea, joista kukaan lapsi ei tykkää. Pääsyin ostamaan niitä punssinmakuisa joissa on nonparellea päälöä. HÄHHÄÄ
Sitä mäkin ihmettelen, oksettavaa