Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääreettömät irtokarkit virpomispalkkioksi. YÖK!

Vierailija
29.03.2015 |

Miksi annat kääreettömiä irtokarkkeja?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:24"]Kävin tarkoituksella läpi marketin irtokarkkikaukalot ja etsin karkkea, joista kukaan lapsi ei tykkää. Pääsyin ostamaan niitä punssinmakuisa joissa on nonparellea päälöä. HÄHHÄÄ
[/quote]

Mun lapsi rakastaa niitä :)

Vierailija
2/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse karkkeja kookosrasvasta (ei kylmäpuristettu vaan se tavallinen) johon laitoin kaakaojahetta ja karvasmanteliöljyä. Nätit kääreet ja paljon on virpojia käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi en?

en ole pyytänyt ketään tulemaan. jos siitä huolimatta tulee saa olla tyytyväinen siihen että on edes jotain. vai kuvitteletko että kaikilla on aina kaapit väärällään erilaisia patukoita?

Vierailija
4/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen antanut palasia lindtin 90% suklaasta. Terveellistä ja se on ainoa karkki jota anna omille lapsillenikin.

Vierailija
5/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään kuollut kääreettömiin karkkeihin kakarana joten saavat nuo naapuripennutkin tyytyä niihin, muuta kun ei ole tarjolla :p. Voinhan toki pitää teidän pikkupiltille oven kiinni, tai antaa vaikka näkkärin seuraavaksi nitrilihanskat käsissä ja kolmeen folioon kuorittuna, ovi pysyy myös kiinni noilta teini-ikäisiltä verkkarit jalassa tarpovilta äänenmurroksella virpoovilta nuorilta. Meillä ei irtokarkit haittaa, muksu ei ole niihin aiempinakaan vuosina virpoessaan kuollut. Ei ne minusta sen epähygieenisempiä ole antaa, kuin esim. omena tai keksi. Ei mene karkit täällä roskiin, hyvin näyttää kelpaavan irtokarkit ja saadut rusinat.

Vierailija
6/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku soittaa ovikelloani ja on käsi ojossa haluamassa jotain, niin enköhän minä ole se, joka saa päättää, mitä annetaan. Vanhoja konvehteja, pahanmakusia irtokarkkeja tai hapankorppua.

Vierailija
7/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setelirahat on varmaan ainoat mistä ei kukaan valittais. Ostin tavallisen karkkipussin, josta kaadan virpojille koriin. Miten te jaksatte nipottaa ihan kaikesta? Ei kukaan vanhempi nyt niin idiootti ole, että päästäis lapset täysin uppo-outojen oville, joten tuskinpa ne tutut teidän lapsianne myrkyttelee.

Vierailija
8/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita antaa on fazerin tummasuklaa kääreessä. Usein lounaskahviloissa saa näitä vaikka millä mitalla kahvin kera. Maistuu hirveälle.

Vierailija
9/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulusta on jänyt vihreitä kuulia, jotka näkyy maistuvan virpojille. Miten niitäkin nyt johonkin käärii?

Vierailija
10/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ei ois 15 vuotta sitten kyllä kukaan motkottanut irtokarkkien epähygieenisyydestä. Wtf, mitä kansaa tästä on kasvanut.

Vierailija
11/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies avaa oven, meillä ei oo karkkia joten se heittää yleensä taskunpohjalta senttejä.

Vierailija
12/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli noita irtokarkkeja meidänkin lasten koreissa, en saanut sätkyä enkä ottanut niitä pois. Ei niihin kuole, tuskin niissä nyt mitään tappavia bakteereja on. Itse toki ostan virpomiskarkeikis aina käärellisiä karkkeja, mutta varmaan moni ei tule asiaa ajatelleeksi tai ei ole varautunut virpojiin ja sen takia joutuu antamaan kääreettömiä karkkeja. En nyt kuitenkaan usko, että kukaan tahallaan niitä karkkeja sotkee. Menee vähän turhan vainoharhaiseksi. Joka vuosi noi on noita käärettömiä karkkeja saaneet ja edelleen hegissä ovat :)

Vierailija
13/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain lapsena virpomispalkaksi suklaamunan. Totuus paljastui kun avasin kuoret, sisällä oli tyhjäksi puhallettu kananmuna. Pitäisiköhän laittaa vahinko kiertämään?

Vierailija
14/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähetät kakarasi paukuttelemaan ventovieraiden ovia sunnuntai-aamuna?

Vierailija
15/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan lapsille pienet Raamatut. Monella suomalaislapsella ei ole omaa Raamattua.

Vierailija
16/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 15:27"]Itse annan lapsille pienet Raamatut. Monella suomalaislapsella ei ole omaa Raamattua.
[/quote]

Takkaan sytykettä. :)

Vierailija
17/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatkin valittaa, eikö ole hyvä, että sinun kerjäävä Nico-Petterisi saa edes jotain?!

Vierailija
18/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä antanut irkkareita joskus, tosin pussittanut ne ensin.

Vierailija
19/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:28"]

Miksi annat kääreettömiä irtokarkkeja?

[/quote]Eilisestä asti ollut ovikello ilman pattereita, mukavan rauhallinen päivä tänään:)

Vierailija
20/32 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:24"]Kävin tarkoituksella läpi marketin irtokarkkikaukalot ja etsin karkkea, joista kukaan lapsi ei tykkää. Pääsyin ostamaan niitä punssinmakuisa joissa on nonparellea päälöä. HÄHHÄÄ
[/quote]

Jos meidän 6v tyttö osuisi ovellesi niin hyppisi ilosta, ovat nimittäin lempi karkkea! :-D
Itse inhoan niitä, samoin miesmutta tyttö ei muuta namia söisikään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi