Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyllisyys seksistä

Vierailija
29.03.2015 |

Olen ollut sinkku jo vuoden enkä oysty harrastamaan seksiä, vaikka haluaisin niin paljon. Tunnen kamalaa syyllisyyttä siitä että haluan seksiä enkä siksi pysty millään... Mistä tämä syyllisyys johtuu? Koen itseni likaiseksi ja inhottavaksi ja epänaiselliseksi, koska haluan seksiä. Ottajia on kyllä ollut, mutta en vaan pysty. :'( Tiedän että osittain tämä johtuu edellisen parisuhteen henkisestä väkivallasta, mutta enkö pysty koko loppuelämäni aikana olemaan kenenkään toisen miehen kanssa? Tuntuu etten elä täyttä elämää. Olen kuitenkin vasta 23-vuotias nainen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sua! Ollaan mietitty tota monesti kavereiden kanssa että on se kumma kun nuori viriili nainen joka haluaa aktiivisesti seksiä ja pari usempaa miestä onkertynyt on automaattisesti huora? Miehillä tietysti vaan pisteet ropisee! Ainii, liian kokematonkaan nainen ei oo sängyssä hyvä! Älä välitä tästä hölmöstä yhteiskunnasta, sä oot just niin seksuaalinen kun olet, parempi sitä on toteuttaa kun synnyttää hirveitä estoja ja komplekseja :) ja niinkun itse jo totesit ääneen niin puolisos oli se psykopaatti ja hoidon tarpeessa! Mutta uskon että parista käynnistä terapiassa ei oo haittaa. Monesti asioiden ääneen sanominen jollekki tuntemattomalle netraalille ihmiselle helpottaa! Tsemppiä sisko!

Vierailija
2/13 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista tuo henkinen väkivalta oli?

Vierailija
4/13 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyt. Sä olet vielä nuori. Kannattaa harkita terapiaa. Sulla on ilmeisesti paljon käsittelemättömiä tunteita.

Vierailija
5/13 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:17"]Millaista tuo henkinen väkivalta oli?
[/quote]
No juurikin sellaista huoraksi syyllistämistä, seksuaalista alistamista, haukkumista, syyttelyä, manipulointia, kontrollointia. Olin huora koska olin ollut 15 miehen kanssa ennen tätä miestä. Yhden yön juttuja ei ole ikinä ollut. En tiedä onko tuo ihan järkyttävä määrä sitten. Itkettää ja harmittaa että olin noiden miesten kanssa. Mulla on ollut vaan huono tuuri, parisuhdetta ei löytynyt millään ennen tätä paskapäätä. Musta tuntuu että seksin harrastaminen on väärin, mutta samalla koen sen oikeudekseni. Tää asia painaa mua niin paljon.
Ap

Vierailija
6/13 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla inhottavaksi? Mies normaalisti pelkää ällöttävänsä ja pelottavansa naista seksuaalisuudellaan. Kohdistuuko naisen syyllisyys ja häpeä aina siten, että nainen pelkää rikkovansa jotakin hyvän naisen roolimallia antautumalla liian helposti vai voiko nainenkin pelätä loukkaavansa miehen tunteita haluamalla seksiä?

-Mies 29v-

Vierailija
7/13 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:24"]Millä tavalla inhottavaksi? Mies normaalisti pelkää ällöttävänsä ja pelottavansa naista seksuaalisuudellaan. Kohdistuuko naisen syyllisyys ja häpeä aina siten, että nainen pelkää rikkovansa jotakin hyvän naisen roolimallia antautumalla liian helposti vai voiko nainenkin pelätä loukkaavansa miehen tunteita haluamalla seksiä?

-Mies 29v-
[/quote]
Niin no, en tiedä muista naisista, mutta mulla se liittyy kai siihen että mua hävettää olla seksuaalinen. Koen etten saisi haluta seksiä.
Ap

Vierailija
8/13 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/13 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:24"]Millä tavalla inhottavaksi? Mies normaalisti pelkää ällöttävänsä ja pelottavansa naista seksuaalisuudellaan. Kohdistuuko naisen syyllisyys ja häpeä aina siten, että nainen pelkää rikkovansa jotakin hyvän naisen roolimallia antautumalla liian helposti vai voiko nainenkin pelätä loukkaavansa miehen tunteita haluamalla seksiä?   -Mies 29v- [/quote] Niin no, en tiedä muista naisista, mutta mulla se liittyy kai siihen että mua hävettää olla seksuaalinen. Koen etten saisi haluta seksiä. Ap

[/quote]

Ei varmaan paljon lohduta mutta tuo tunne on yleistä miehillekin. Tältäkin palstalta saa helposti sen käsityksen, että mies on joko pervo sikä tai pihtari. Olemme ihan liian nopeita tuomitsemaan ja haukkumaan muut, kun asiat eivät etene kuten itse haluaisimme.

Vierailija
10/13 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 23 panoja 15 ja ei yhdenillan juttuja, ei ne paljon muutakaan voi olla. Kovin pitkiä sun suhteesi ei ole olleet, vaikka miten laskisi.

Hae terapiaa...

Vierailija
11/13 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:03"]Ikää 23 panoja 15 ja ei yhdenillan juttuja, ei ne paljon muutakaan voi olla. Kovin pitkiä sun suhteesi ei ole olleet, vaikka miten laskisi.

Hae terapiaa...
[/quote]
Aloitin seksin 15-vuotiaana. Siitä on nyt 8 vuotta. Tää parisuhde kesti 2 vuotta. Yhteensä 5 vuotta siis harrastelin seksiä, eli 3 miestä vuodessa. En ole ikinä ollut edes kuukautta "sinkkuna", eli etten tapailisi ketään. Mutta kiitos, tämä auttoi paljon. Tiedänpä etten tästä eteenpäinkään harrasta sitä seksiä ettei kerry lisää noita kumppaneita. Tiesin olevani viallinen.
Ap

Vierailija
12/13 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ennen tuota suhdettakin olet pystynyt olemaan miesten kanssa ihan normaalisti, niin pystyt sen jälkeenkin. Lähde miehen mukaan ja jos et haluakaan seksiä, niin et harrasta. Jos haluat, niin harrastat ja huomaat, että siitä ei mitään ikävää seurannutkaan.

Vierailija
13/13 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:03"]Ikää 23 panoja 15 ja ei yhdenillan juttuja, ei ne paljon muutakaan voi olla. Kovin pitkiä sun suhteesi ei ole olleet, vaikka miten laskisi. Hae terapiaa... [/quote] Aloitin seksin 15-vuotiaana. Siitä on nyt 8 vuotta. Tää parisuhde kesti 2 vuotta. Yhteensä 5 vuotta siis harrastelin seksiä, eli 3 miestä vuodessa. En ole ikinä ollut edes kuukautta "sinkkuna", eli etten tapailisi ketään. Mutta kiitos, tämä auttoi paljon. Tiedänpä etten tästä eteenpäinkään harrasta sitä seksiä ettei kerry lisää noita kumppaneita. Tiesin olevani viallinen. Ap

[/quote]

Älä nyt mene elämääsi yhden dorkamiehen takia pilaamaan. Ymmärrät itsekin, että mies oli sairas päästään. Tuota hän juuri halusi saada aikaan henkisellä väkivallallaan. Jotkut miehet yrittävät jopa pilata naisen ulkonäön (heittämällä kuumaa vettä päälle tms.), toiset yrittävät murtaa henkisesti. Jotta nainen ei esim. saisi miehiä. Koska mies itse ei ole varma omasta naismenestyksestään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi