Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset netissä

Vierailija
29.03.2015 |

Tähän asiaan eivät kaikki syyllisty, mutta todella todella moni tätä tekee. Joten kertokaapas minulle miksi ihmeessä suomalaiset jakavat netissä tai iltalehden kommenttipalstalle tietoja omista tuloistaan? Ja sit kilpaillaan kateellisina että kuka on köyhin ja miksi hän ja tuo saa niin paljon ja miten paljon hänen pitäisi saada. Ja sitten liitetääm vielä maahanmuuttajat keskusteluun ja uhotaan ja haukutaan miten "he saavat tuhansia euroja enemmän" kuukaudessa kuin kantasuomalaiset. Mun ajatusmaailma ei vaan kykene ymmärtämään tätä toimintaa. Naurattaa välillä niin paljon miten tyhmiä ihmiset oikeasti on.. :D En ikinä huutaisi tuloistani omalla naamalla ja omalla nimelläni internetissä. Enkä muutenkaan ymmärrä tätä kateutta ja tarvetta kyylätä miten paljon joku toinen tienaa. Te jotka tätä teette tai tunnette jonkun joka näin tekee niin kertokaa vähän että miksi jotkut toimivat näin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirjoitus! Tätä olen itsekin ihmetellyt. Monet näistä huutelijoista eivät edes tienaa niitä rahojaan vaan vertailevat kuka saa enemmän sossusta ja työmarkkinatukea jne jne. En siis tunne ketään mutta oliskohan tää tätä perisuomalaisten junttimaista kateutta?

Vierailija
2/2 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs pimppakarvoituksen määrä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme