Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa asua kerrostalossa!

Vierailija
29.03.2015 |

Ja tarkoitan tätä koko sydämestäni. Rappukäytävän ovi on lukossa 24/7 ja kaiken maailman jehovat, kaupustelijat, imuriesittelijät ja virpojat eivät käy häiritsemässä. Rauhan tunne on aivan ihana.

terveisin rivarista kerrostaloon muuttanut, ei enää ikinä rivariin/omakotitaloon

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu! Yhtä ihanaa kun naapruri paskoo hissiin ja joku kusee keskelle pönttöä niin että koko talo raikaa.
Ps. Hyvässäkin talossa asuu aina yks perseilijä ja kyylä :x

Vierailija
2/16 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:07"]

Juu! Yhtä ihanaa kun naapruri paskoo hissiin ja joku kusee keskelle pönttöä niin että koko talo raikaa. Ps. Hyvässäkin talossa asuu aina yks perseilijä ja kyylä :x

[/quote]

Teillä on hiljainen talo kun kuulet kun joku kusee keskelle pönttöä. Itse en kuule mitään naapurikämpistä, kun liikenteen äänet peittää kaiken. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:07"]

Juu! Yhtä ihanaa kun naapruri paskoo hissiin ja joku kusee keskelle pönttöä niin että koko talo raikaa. Ps. Hyvässäkin talossa asuu aina yks perseilijä ja kyylä :x

[/quote]

Meillekin kuuluu naapurin kuseminen makkariin asti. :D Ja uusi talo, mutta ei oo äänieristyksiin panostettu...

Vierailija
4/16 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, keskustassa kerrostalossa keskellä kaikkea, kuitenkin korkealla katujen yllä, josta on hienot näkymät yli kattojen. Mahtava asumismuoto.

Vierailija
5/16 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta samassa rivitalossa asuneena, en halua kulumallakaan tästä lähteä. Reipas 77 neliötä on tilaa sisällä ja takapihalla 80 - 100 lisää. Kohta alkaa nurtsin ajelu ja honkkarissa käynti, kun pitää kesäkukkaset hakee pihalle. Kaasugrilli on jo paikoillaa, joten makkarat pistetään tulille lähipäivinä.

Virpojille tiedoksi, ettei ovikellossa ole pattereita !

Vierailija
6/16 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiljun riemusta sinä päivänä kun pääsen muuttamaan kerrostalosta pois. Tämä on ihan hirveää, ei pysty muuta tekemään kuin kököttämään sisällä ruudun ääressä. Rivi-/omakotitalossa pääsee astumaan suoraan pihalle, juoda vaikka aamukahvit terassilla, grillailla, pistää salaattia pihaan kasvamaan. Kerrostalossa on kuin vankilassa. Mutta makuja on monia :-)

Vierailija
7/16 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerrostalossa ei voi soittaa edes kriisipalveluun, kun yläkerran/alakerran ukko/akka kuuntelee, ja jos ei kunnolla kuule, niin tehostavat sitä lasilla lattiaan tai seinään:)

Vierailija
8/16 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että joku viihtyy :) Itse vihasin kerrostaloja yli kaiken. Rivari on jo huomattavasti mukavampi, mutta omakotitalo olisi haaveena.

Vierailija
9/16 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen kerrostalo on usein, ei millään uskoisi, että asuu kerrostalossa, kun eläintenkään ääniä ei kuulu ja eläimiä täällä kyllä asuu.

Vierailija
10/16 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Itse vihaan puuhastelua ja pihatöitä yli kaiken. Karseeta raatamista. Olen mielummin kerrostaloasukki.

Vierailija
11/16 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:06"]Hiljainen kerrostalo on usein, ei millään uskoisi, että asuu kerrostalossa, kun eläintenkään ääniä ei kuulu ja eläimiä täällä kyllä asuu.
[/quote] Itse kuitenkin haluaisin päästä hiljaisesta kerrostalosta pois, haluaisin mieluiten asua omakotitalossa.

Vierailija
12/16 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiankin hiljaista joskus.

Vierailija
13/16 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin opiskeluaikoina (kuusi vuotta) musiikin opiskelijoille tarkoitetuissa opiskelija-asunnoissa. Siellä oli aina hipi hiljaista, vaikka tiesin, että seinän takana on sellon soittaja, ylhäällä pianon pimputtaja ja alhaalla laulaja jne.

Kyllä insööriopiskelija viihtyi. Miksei aina taloja rakennuttaisiin noin, kuitenkin on mahdollista? Ehkä kalliimpaa, mutta olisko niin hurjasti, että neliöhinnat olisi taivaissa? En usko.

Vierailija
14/16 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa on kivaa kuin osaa toimia oikealla tavalla. Pitää vain löytää oma mojo. Naisilta toki sen pitää riistää. penis naiset ei koskaan ole ollut muotia.

Vierailija
15/16 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen olevani paremmassa turvassa täällä kerrostalossa kakkoskerroksessa, kuin olin omakotitalossa. Jestas kun mulla meni yöt juoksiessa etu- ja takaoven väliä, kun liikkeestä syttyvät lamput syttyivät jatkuvasti. Hyi saakeli, äijä oli tottakai vuorotyöläinen.

Ja en yhtään tykännyt, kun yht'äkkiä paukkasi joku äijän tuttu morjestamaaan, tai naapurit tuppautui silloin kun oli juhlat tai muuten vaan vieraita kylässä:O Voi helvetti mitä menoa. Ja kun kännikala tulee pakkasiltana kyselemään, että saako tulla lämmittelemään. Tai äijän kaveri ei jaksa ryyppyiltana raahautua kotiin asti, vaan jää toisen ulkosaunaan nukkumaan. Huoh, on kyllä ihana elämä ilman äijää ja omakotitaloa.

Vierailija
16/16 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta vaan on ihanaa asua kerrostalossa :-) Vieläpä Helsingin lähiössä. Onhan meilläkin lasitetut parvekkeet täällä, minne mennä nautiskelemaan kaffea jos niinkseen haluaa. En pidä pihatöistä, en lumitöistä, enkä halua olla yksin suuressa talossa maan tasalla yötä. Kiva myös, että mitä tahansa menee rikki, voi vain rimpauttaa huoltoyhtiölle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme