Mä en kyllä usko, että hipit ei juo alkoa
Polttaahan ne ganjaa, ei epäilystäkään. Mutta mitä sitten? Ganjan vaikutushan on paljon mieliyyttävämpi, jos on vaikka 10 kaljaa pohjalla.
Itsekin olen anarkistihippi ja varmasti enemmän tosissani hippi-ideologian kanssa kuin monet mukahipit, mutta silti alko maistuu ja vielä paremmin, jos on lisäksi hyvää budia alkon efektin voimistamiseksi.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:55"]
on hippejä jotka ei käytä mitään päihteitä
[/quote]
Muut kohdat voi jopa uskoa, mutta tätä ei.
Hipit usein käyttää tajuntaa laajentavia sienet, lsd, mutta harvoin alkoholia, siitä ei saa sfäärejä.
ganjakin on suht kevyttä.
Mä olen boheemi punavihreä ja abso, samaistan itseni jonkinlaiseksi hipiksi.
Olen juonut oluen skotlantilaisen hippikommuunin kahvilassa. Kukaan siellä ei ainakaan hajusta päätellen käyttänyt alkoholia vahvempaa, päällisin puolin ihan normaali perheiltä vaikutti.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:33"] Kukaan siellä ei ainakaan hajusta päätellen käyttänyt alkoholia vahvempaa[/quote]
Alkoholia vahvempaa ainetta on hyvin vaikea käyttää, koska 95% laittomista huumeista ovat alkoholia vähemmän päihdyttäviä ja vaarattomampia aineita.
Totta, hipeille tuttuja päihteitä lähes kaikki psykedeelit, lsd käytetyin.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:24"]
ganjakin on suht kevyttä.
[/quote]
Onhan se kevyttä, sinällänsä. Muttai oikein mainio lisäefekti alkoholiin.
No hyvänen aika, on hippejä, jotka polttaa ganjaa ja juo alkoholia, on hippejä jotka polttaa vaan ganjaa ja ei juo, on hippejä jotka juo mutta ei polta ganjaa, ja on hippejä jotka ei käytä mitään päihteitä, ja on hippejä jotka käyttää vielä paljon muitakin päihteitä kuin edellämainitut.