minä katson tänään Johnny Deppiä
klo 23 alkaa, aika kauhea tarina siinä elokuvassa, mutta katson silti:)
Kommentit (11)
On muuten Deppin ura sukeltanut pahasti viime vuosina, melkoista syöksykierrettä flopista toiseen. Kenellä isolla staralla on viimeksi käynyt vastaavaa? Tomppa Cruise? No, sen Mission Impossible on yksi tän vuoden odotetuimpia pläjäyksiä, ehkä se on comeback Hompalle.
Ai niin, Nicolas Cage! Ajatella, et se joskus oli ihan arvostettu näyttelijä DDD.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:23"]On muuten Deppin ura sukeltanut pahasti viime vuosina, melkoista syöksykierrettä flopista toiseen. Kenellä isolla staralla on viimeksi käynyt vastaavaa? Tomppa Cruise? No, sen Mission Impossible on yksi tän vuoden odotetuimpia pläjäyksiä, ehkä se on comeback Hompalle.
Ai niin, Nicolas Cage! Ajatella, et se joskus oli ihan arvostettu näyttelijä DDD.
[/quote]
Tais deppin uraan vaikuttaa salasuhde
Kyllä Deppana vielä nousee. Ja minä katson sen leffat joka tapauksessa!
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:23"]On muuten Deppin ura sukeltanut pahasti viime vuosina, melkoista syöksykierrettä flopista toiseen. Kenellä isolla staralla on viimeksi käynyt vastaavaa? Tomppa Cruise? No, sen Mission Impossible on yksi tän vuoden odotetuimpia pläjäyksiä, ehkä se on comeback Hompalle. Ai niin, Nicolas Cage! Ajatella, et se joskus oli ihan arvostettu näyttelijä DDD. [/quote] Tais deppin uraan vaikuttaa salasuhde
[/quote]
Alkaa sillä ikääkin jo olla.
Ja en lukenut kunnolla aloitusta olen tyhmä
joo siis kutoselta Salainen ikkuna, perustuikohan se johonkin Stephen Kingin kirjaan, en muista, ainakin sopisi tyyliin