Mikä miesten partavesi (etsintäkuulutus)?
Noniin. Olen päättänyt selvittää mikä on tuo tietty erittäin miellyttävä miesten partavesi. Ensi kerran haistettu noin 20 v sitten, eli ei ole kovin uusi. Ei kovin yleinen, mutta satunnaisesti olen haistanut sen tutun tuoksun. On todella poukkeuksellinen, pehmeä ja lempeä. Ei mikään Axemainen tuju ja perinteisen miehekäs, vaan tosi miellyttävä ja tuoksu jännästi ilmassa muuttuu ja sitä tosiaan voi haistaa eikä tuu semmosta liian tujua hajua siitä.
Tietäisiköhän joku? Menen sitten johkin Stockalle haistelemaan ja etsimään. :D
Kommentit (17)
Oma suosikkini kautta aikain on ollut Drakkar Noir. En tiedä onko kysyjän tuoksu sama.
Mitä järkeä laittaa nenän alle hajusteita?
Karl Lagerfeldt, tulet ihastumaan vaikkei olisikaan etsimäsi.
Noilla vihjeillä aika vaikea tietää, mutta tämä on ainakin 20 vuotta vanha:
https://www.kicks.fi/hugo-boss/tuoksut/miehet/hajuvedet/bottled-edt-30-…
Mennen ja Tabac - kaksi kammottavaa hajua, siis lemua, salpaa hengityksen. Yäk!
Partavesiä ei enää miehet käytä koska kuivattaa alkoholi naaman. Pitää olla partabalsamia. Tuoksua saa miesten tuoksulla. Esim. Amouage on hyvä.
Täähän on kuin poliisi antaisi tuntovihjeet roiston löytämiseksi. Oli lippis, oli mies ja kengätkin jalassa… Ei näillä tiedoilla voi sanoa mitään.
Veikkaan tuota Hugo Bossia kanssa.
Kiitos veikkauksista. Voin sitten tulla kertomaan mikä oli kun löydän sen.
Ps. Mennen ei kyllä todellakaan ole :D Kaukana siitä...
Komeat ulkomaiset miehet tuoksuvat tosi hyväälle julkissa. Mitähän tuoksua ne käyttävät? Vai sopiiko tuoksu jotenkin erityisen hyvin heidän ominaistuoksuun, pitänee kysyä joskus mikä merkki kenties käytössä. :)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos veikkauksista. Voin sitten tulla kertomaan mikä oli kun löydän sen.
Ps. Mennen ei kyllä todellakaan ole :D Kaukana siitä...
Se olikin vitsi... mutta vakavammin, jos se oli Suomeen löytänyt niin todennäköisesti aika tunnettua merkkiä. Ja jos noin kauan sitten niin valmistus on voitu hyvinkin lopettaa. Haistelemalla laajastibsaatat sen löytää, tai uuden suosikin tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Partavesiä ei enää miehet käytä koska kuivattaa alkoholi naaman. Pitää olla partabalsamia. Tuoksua saa miesten tuoksulla. Esim. Amouage on hyvä.
Minä käytän ainakin jos ei ole aivan hirveät pakkaset
Old Spice? Mennen?