Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapin poliisit

Vierailija
28.03.2015 |

Mitä mieltä olette sarjasta?

Mulla hieman hämmentävät fiilikset sen suhteen millaista elämä lapissa sarjan mukaan on. Olen itse pohjoisesta kotoisin ja mietin vaan että tollaseltako se elämä ulkopuolisen silmin näyttää. Ajetaan vaan kelkoilla pimeässä ja talven kohokohta on joku pilkkikisa. Poliisit syö lounaansa laavulla ja poroja näkyy enemmän kuin ihmisiä.

Sellaistahan se elämä osittain lapissa onkin, mutta se on myös niin paljon muuta. Mutta täytyy kyllä sanoa, että lupsakoita setiä nuo lapin poliisit.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juoppoja piisaa!

Vierailija
2/5 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja juoppoja piisaa!

Niin kuin kaikissa muissakin kaupungeissa, joissa poliisit telkkarissa käy ihmisiä ojentamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja juoppoja piisaa!

Juovat kuivimpaan Suomeen nähden tuplasti viinaa. Ovat kyllä juopointa väkeä mitä löytää.

Opiskelutoverilla oli Lapissa sukua ja taisi olla sieltä itsekin kotoisin.

Kävi siis siellä paikallisten kanssa kalassa ja metsällä. Yleensä oli sitä viinaakin mukana, niin ensin juotiin viinat ja sitten ehkä kalastettiin.

Vierailija
4/5 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nunnuka nunnuka

Vierailija
5/5 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa esiintyvät juopot ovat enimmäkseen tunturirysissä sekoilevia turisteja. Samoin tiellä pysäytetyt.. Rovaniemi nyt ei poikkea Helsingistä, mutta siitäkin on pitänyt yrittää etsiä ne "eksoottiset tapaukset" tyyliin moottorikelkalla jäällä ja joku sammunut traktori..!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi