Myssyfarmi - onko kokemuksia?
Katselin nettisivuja ja ihania lankoja ja tuotteita tuolta löytää. En itse osaa/jaksa neuloa, mutta onko kokemuksia noista valmiist tuotteista?
Kommentit (9)
Kivan näköisiä mutta aivan ylihintaisia. Vastaavia pipoja oli joulumarkkinoilla myynnissä puolella noiden hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Kivan näköisiä mutta aivan ylihintaisia. Vastaavia pipoja oli joulumarkkinoilla myynnissä puolella noiden hinnasta.
Tätä ei kysytty vaan kokemuksia ko. nettikaupan tuotteista. Itseänikin kiinnostaisi nuo tuotteet, erityisesti värivalikoima on ihanan laaja!
Vierailija kirjoitti:
Otsikko on harhaanjohtava!
Miksi?
Ihania pipoja ja muita villatuotteita.
Vierailija kirjoitti:
En sanoisi että tuotteet on ylihintaisia tai kalliita, itse käyttäisin sanaa arvokkaita. Tuotteiden kotimaisuusaste käsittääkseni 100% luokkaa, itse neulonta mukaanlukien, ihme että tällaisia tuotteita on kaupallisessa valikoimassa ylipäätään edes tarjolla. Väittäisin että näillä tuotteilla ei kukaan kummoista liksaa saa millään portaalla, todennäisesti se partioaitan myyjä tienaa parhaiten, lukuunottamatta verottajaa joka saa oman osuutensa kaikilta ja kaikista vaiheista
Itse en kuitenkaan ostaisi, kun neulon itse, en myöskään ostaisi heidän DIY-settejään, siis mistä itse neulot sen heidän piponsa, niiden myönnän olevan selkeästi ylihintaisia, tai sitten he ovat hankkineet Suomen kalleimmat pahvilaatikot niiden pakkaamiseen.
Mutta muuten voisin ostaa esim. pipon, jos arvottaa noi kestävyystekijät sinne kärkeen ja varaa on, ei noilla spekseillä oikein ole edes kilpailua muuta kuin nuo joulumyyjäistuotteet, mutta löytyykö niistä sitten mieleistä juurikin lähituotetulla suomenlampaanvillalla? Voi olla oma metsästämisensä
Pipot on ainakin kestäviä olleet. Paksua, nyppyyntymätöntä, roskatonta lankaa 👍