Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vee-tuttaa, kun naiskassa nyrpeilee!

Vierailija
27.03.2015 |

Mieheni kun laittaa tavarat kassan hihnalle saa oikein innokkaan tervehdyksen ja kun minä menen maksamaan tai yksin maksamaan niin kassa näyttää nyrpeää naamaa, eikä edes tervehdi. Miestä kyllä tervehtii oikein innokkaasti. Kyllä minä tiedän, että meillä on tasoeroa, mutta ei tartteisi niin näkyvästi näyttää tuota asennetta, että mies on ihana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oletkin kaukana, rakastan sinua.
Ikävöin ääntäsi, ikävöin nauruasi.
Ikävöin sinua rakkaani.
Haluaisin hypätä syliisi,
painaa huuleni huuliasi vasten,
olla kanssasi.
Vain kanssasi, oma rakkaani.

http://www.positiivarit.fi/kaipuu

Vierailija
2/7 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti asiaa toisinpäin ? Jos kassalla olisi mies, niin kummalle lirkuttelisi ? Ei hän sitä tahallaan tee, van luononmukaisesti käyttäytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riipu välttämättä sinun naamakertoimesta, jotkut ämmät käyttäytyvät aspa-tilanteessa siten, että lirkuttelevat miehille ja ovat töykeähköjä naisille. Eivät taida itse edes tajuta käytöstään. Mutta joskus näitä tilanteita sivusta nähneenä ero on selvä palvelun "laadussa."

Vierailija
4/7 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollu samaa. Mä oon ihmetelly, miks myyjä on niin nyrpeesti kattonu mua. Onko pukeutumisessa ollu jotain epäsovinnaista? Ja miehelle hymyilee ja lirkuttelee.... yli nelikymppinen nainen. O_o No nythän tääkin selvis...

Vierailija
5/7 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan että on myös sellasia vttumaisia vaimoja jotka käyttäytyy naiskassoja kohtaan töykeästi. Miehet näyytää monesti siltä että hävettää niitäkin puolison naurettava käytös kun ei osata edes tervehtiä kassaa joka huomioi molemmat!

Vierailija
6/7 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas kaupan työntekijänä ahdistaa kun toisinaan pariskunnat saapuvat yhdessä ja mies selkeästi flirttailee. Nuorena kokemattomana naisena mietinkin onko tosirakkautta olemassakaan.. Nämä miehet saavat niin mut kuin naisensa surulliseksi.

Vierailija
7/7 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissani en ole koskaa saannut kaupassa huonoa kohtelua ! Kerran lähikauppias sanoi kaljaa ostaessani, ei onnnistu "olet ihan lätyt", no kotia ja rukoilemaan vaimoa, jotta noutaisi muutaman kaljan puolestani kaupasta. Tai kerran K-Kaupassa oli yksi per tuote asiakas, kävin kaupan ulkopuolella jama kassa muisti, että olen jo ostanut tuotteen kertaalleen. Siinä meinasin hermostua, hänen pikkutarkuudestaa.

Kaupankassa ovat kivoja ihmisiä.