Mammat, apua painon pudottamiseen!
Eli mittani 162 cm/71 kg. Ruokavalion luulen olevan kunnossa (tiedän paljon ravitsemuksesta ja olen vuosikausia syönyt samalla tavalla ja paino on pysynyt ennallaan tai laskenut hitaasti) nyt tarvitsisin apuja vain liikuntapuoleen. Jaksan juosta pitkähköjä lenkkejä (+6 km) ja osaan tehdä salilla liikkeitä laitteissa+vapailla painoilla. Omalla salillani laitteita on vain aika vähän, mutta mave-/penkkitangot, käsipainot ym. löytyy.Minulla todettiin 4 kk sitten kilpirauhasen vajaatoiminta ja nyt lääkitys on lähes kunnossa, joten jaksan taas mennä säännöllisesti urheilemaankin.
Eli nyt tarvitsen liikuntasuunnitelman, jolla saa hyvin pudotettua rasvaa pois! Montako kertaa viikossa mitäkin ja salitreenistä voi kertoa tarkemminkin, jos haluaa :) Tavoitteena pudottaa mahdollisimman nopeasti painoa, mutta terveellisyyden rajoissa tietenkin.
Suosittelisin yhdistelemään sekä pidempiä juoksulenkkejä että kuntosaliharjoittelua, silloin paino tippuu parhaiten. Määristä on minun aika vaikea sanoa mitään....