Mikä siinä rokotuksessa on niin kamalaa, että työt pitää jättää sen takia?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassu ettei lekurit tai tehy järjestä näitä kynttiläulinoita. Vaan joogaopet, kokonaisvaltaiset kehoterapeutit, energiahoitajat, rakennussiivoojat, työttömät , eläkeläiset ja tais sielä yks lähäriopiskelia olla.
Loppujen lopuksi tosi harva eroaa koska suuri osa hoitotyötä tätekevistä on rokotettu.
t sh
Harmi vain, ettei rokote tehoa omikroniin.
Jep. Hirveä härdelli jälleen kerran rokotusten kanssa. Tiedetään jo valmiiksi, ettei se tehoa omikroniin. Mutta hössötetään nyt sitten ja pakotetaan piikkiä hanuriin kaikille.
Kuukauden päästä voivotellaan, ettei rokote nyt näytä pysäyttävän epidemiaa, eikä sairaalahoidon tarve muutu sen kummemmaksi. Tarvitaan neljäs kierros jne. Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Sekä rokotetulla että rokottamattomalla on todella pieni riski sairastua vakavasti koronaan, mutta vain rokotetulla on riski saada vakavia haittoja rokotteesta. Kummankohan valitsen?
Ei minulta kysytty mutta korona ei ollut vakava. Silti minua ei tarvita enää työssäni. Miksi minun pitäisi koittaa siellä olla jos olen niin tarpeeton että tilastotiede menee minun edelle. En minä silloin ole tärkeä joten voin mennä poiskin.
Harmi vain, ettei rokote tehoa omikroniin.