Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin liittyä rikolliseen moottoripyöräjengiin

Vierailija
17.12.2021 |

Mitä minun pitäisi tietää siitä etukäteen? Onko siellä esim kuntotestiä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä muunkinlaisia?

Vierailija
2/19 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin yv.

Rsvp jos oot tosissas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt itse samaa, olen nainen. Olen kyllästynyt tähän holhousyhteiskuntaan ja typerään politiikkaan. Haluaisin elää tämän yhteiskunnan ulkona ja saada rahaa. Työtä tekemällä täällä ei rikastu. Jos ei hyvällä rikastu niin pahalla sitten.

Vierailija
4/19 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vauvapalstalla ne kovimmat Cannonball sun muut karjut pyöriikin, ja tekee aloituksia mm äitiyspakkauksen sisällöistä, holvikaarista ja siitä miten kondomit jäi käyttämättä lukiossa.

Vierailija
5/19 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt itse samaa, olen nainen. Olen kyllästynyt tähän holhousyhteiskuntaan ja typerään politiikkaan. Haluaisin elää tämän yhteiskunnan ulkona ja saada rahaa. Työtä tekemällä täällä ei rikastu. Jos ei hyvällä rikastu niin pahalla sitten.

Naisille ei liivejä voi antaa koska he eivät hallitse moottoripyörää ja koheltaa muutenkin liikenteessä. Tallipatjaksi voit tulla niin pääset silloin tällöin jonkun miehen kyytiin moottoripyörällä.

Vierailija
6/19 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain pohjakuntoa pitää olla jotta jaksaa toimitella tuotteita maastokätköihin, juosta kiinni velallisia joilta peritään velkoja yms.

Vierailija
7/19 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei liivejä voi antaa koska he eivät hallitse moottoripyörää ja koheltaa muutenkin liikenteessä. Tallipatjaksi voit tulla niin pääset silloin tällöin jonkun miehen kyytiin moottoripyörällä.

No entä jos on muunsukupuolinen? Jos miehet pääsee naisten pukkareihin ihan vaan sillä että kokee olevansa naisia, niin kyllähän sen täytyy mennä toisinpäin myös!

Vierailija
8/19 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaavat naisia.

Vierailija
9/19 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea-arvoisemmat jäsenet vetelevät sua nepariin talleilla.

Vierailija
10/19 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko, että rikastuisit? Pärjäisitkö piireissä?

Millä avuilla.

Tää on liikuttavaa, naurattaisi ellei säälittäisi.

Vierailija
11/19 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotain pohjakuntoa pitää olla jotta jaksaa toimitella tuotteita maastokätköihin, juosta kiinni velallisia joilta peritään velkoja yms.

Ja kyky vetää turpiin.

Vierailija
12/19 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vauvapalstalla ne kovimmat Cannonball sun muut karjut pyöriikin, ja tekee aloituksia mm äitiyspakkauksen sisällöistä, holvikaarista ja siitä miten kondomit jäi käyttämättä lukiossa.

Uskon niiden pyörivän täällä, kosva ovat kuin vauvoja. Kato isi, mulla on uusi mopo ja hölmön näköiset nahkaliivit. Pellejä kaikki jengiläiset.

Vierailija
13/19 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bandiiteilla on hienoimmat nahkaliivit

Vierailija
14/19 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entä jos on muunsukupuolinen? Jos miehet pääsee naisten pukkareihin ihan vaan sillä että kokee olevansa naisia, niin kyllähän sen täytyy mennä toisinpäin myös!

Miten muunsukupuolisuus tähän esimerkkiisi liittyy?

Muuten olet varmaan paljon miehiä nähnyt naisten pukkareissa. Tämä on sinulle ykkös ongelma ja päivittäisen jankkauksen aihe.

Vierailija
15/19 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolet jonkun ylemmän wannabegangstan kengänpohjaa parin vuoden ajan (jos olet siis mies, naisia nuo käyttävät vähän muihin tarkoituksiin.) Sitten p*skahommien (kirjaimellisestikin) jälkeen pääset tekemään kaikkea riskialtista ja väkivaltaista huumeisiin liittyen jee!

Mutta oi ja voi, pikkunilkkeily on kovin raskas tie.

Vierailija
16/19 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muunsukupuolisuus tähän esimerkkiisi liittyy?

Muuten olet varmaan paljon miehiä nähnyt naisten pukkareissa. Tämä on sinulle ykkös ongelma ja päivittäisen jankkauksen aihe.

Ihan kyllä ensimmäinen kerta kun tätä asiaa kommentoin, mutta kyllähän sen täytyy toimia myös toisinpäin. Jos mies pääsee naisten pukkareihin ja urheilukisoihin kokemalla olevansa nainen, niin naisen täytyy saada liittyä miesten kerhoihin kokemalla olevansa mies.

Vierailija
17/19 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hieman raskas tapa elää, mutta kieltämättä niillä on se kiva yhteisöllisyys.

Vierailija
18/19 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla hieman raskas tapa elää, mutta kieltämättä niillä on se kiva yhteisöllisyys.

:D Oot kattonu liikaa tv:tä tai jotain. Nää kyllä todistelee jotain syvää lojaaliutta toisilleen mutta loppuviimein jokikinen pelaa vain ja ainoastaan omaan pussiin. Kaikki sen myös sisimmässään tietävät, kehenkään et voi todellisuudessa luottaa. Narsistisia reppanoita jotka jäivät leikkimään hiekkalaatikkoleikkejä.

Vierailija
19/19 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon niiden pyörivän täällä, kosva ovat kuin vauvoja. Kato isi, mulla on uusi mopo ja hölmön näköiset nahkaliivit. Pellejä kaikki jengiläiset.

Joskus takavuosina toimittaja kuuli, kun Helvetin enkeleitä koskevan oikeudenkäynnin tauolla yksi jengiläinen totesi toiselle: "Tuo Santavuori on kyllä ihan Sally Spectran näköinen." Ritva Santavuori oli jutun syyttäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan