Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä virpojille palkaksi?

Vierailija
27.03.2015 |

Mitä varata palkaksi virpojille ? Omasta lapsuudesta muistan, että kindermunat ja muut suklaamunat oli ihan paras palkkio. Ovatko vielä ?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

50€ tai iphone

Vierailija
2/21 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako karkkia antaa? Ettei joku sokeri-hiilari-vihaaja mamma saa slaagia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on varattuna lakuja ja ruohomunia.

Vierailija
4/21 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaliemikuutiot on kivoja!

Vierailija
5/21 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 16:35"]

[/quote]

Ehkä näiden mammojen lapset eivät käy virpomassa.

Vierailija
6/21 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella lasi kiljua

Vierailija
7/21 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain lapsena hedelmäsäilyketölkin :(

Vierailija
8/21 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 16:46"]Lihaliemikuutiot on kivoja!
[/quote]

Pakko sanoa että nauroin ääneen vaikka kaksi lastani virpomassa käykin (ja toivovat toki suklaamunia) :D

Vierailija
9/21 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinder-munat ainakin täällä päin ovat se ykkösjuttu! :)

Vierailija
10/21 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 16:35"]

[/quote]

Ehkä näiden mammojen lapset eivät käy virpomassa.
[/quote]

Siinä taas yksi asia mitä niuhottajien lapset menettävät.

Vierailija
11/21 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lapset mene virpomaan, kun vasta 4v vanhinkin. Omassa lapsuudessa ei tälläistä kulttuuria edes tunnettu. Kai lapset tyytyy mihin vaan.

Vierailija
12/21 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan ostaa jotain ruohomunia tai vastaavia. Olivat vaan niin samperin kalliita Alepassa kun päivällä kävin. Onkohan Hulluilla päivillä jotain lakulaatikoita tms halvalla?!

Vierailija
13/21 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinder-munat on varmaan toivotuimpia. Mulla on varattuna suklaamunien lisäksi lakritsipatukoita, pieniä suklaapatukoita ja paperikarkkeja. Vaikee tietää, paljonko on virpojia tulossa.

Vierailija
14/21 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joku lapsilauma kävisikin virpomassa.  Olen tässä asunnossa asunut n. 10 v. ja ei kertaakaan ole käynyt virpojia.

Varustaudun joka vuosi kaikkein parhailla suklaamunilla ja saan syödä ne kaikki itse.  Juurikin siksi ostelen Mignoneita :)  Voi lapset kumpa tietäisitte millainen varasto nytkin löytyy pääsiäismunia :)

Vierailija
15/21 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citarissa on lakritsipatukoita 10 kpl 2 eurolla.

Vierailija
16/21 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaamunat, suklaa,- ja lakupatukat, 1e.

Vierailija
17/21 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen vastaus: 

Suklaamunat ovat hyviä. Tai jotkut pienet suklaapatukat. Joku naapuri oli oikein panostanut ja antoi lapsille pienet tipusilla koristellut korit, joissa erilaisia karkkeja. 

Sellaisten lapset eivät lähde virpomaan, joilla kovin ruokarajoitteista porukkaa. Ei sen antajan sitä tarvitse ajatella, ellei nyt joku ihan erikseen pyydä huomioimaan. Sitten voi kieltäytyä kunniasta. 

Vierailija
18/21 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:16"]

Voi kun joku lapsilauma kävisikin virpomassa.  Olen tässä asunnossa asunut n. 10 v. ja ei kertaakaan ole käynyt virpojia.

Varustaudun joka vuosi kaikkein parhailla suklaamunilla ja saan syödä ne kaikki itse.  Juurikin siksi ostelen Mignoneita :)  Voi lapset kumpa tietäisitte millainen varasto nytkin löytyy pääsiäismunia :)

[/quote]

Me käydään virpomassa vain tutuilla siitä syystä ettei voi tietää onko tervetullut virpojat muualla, jotkuthan vihaavat virpojia. Vinkki kaikille jotka toivovat virpojia: laittakaan oveen pääsiäiskrassi tai ikkunaan jotain pääsiäsaiheista niin ihmiset tietävät että olette pääsiäisihminen :)

Vierailija
19/21 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 17:16"]

[/quote]

Kerro pihan lapsille! Tulevat ihan varmasti,  jos tietävät. Nyt on trendinä se, ettei tuntemattomien ovikelloja oikein saa soittaa. 

Kun omat lapset olivat pieniä, kävivät härskisti soittelemassa ihan joka pirautinta. Yksi dementoituntu kuukkeli sitten oli antanut satasen (markka-aikaa). Palautin kyllä pikaisesti, kun sen näin. 

Vierailija
20/21 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkeja jossa on rotanmyrkkyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän