Kun olit 18-19-vuotias, minkä ikäisiä pidit vanhoina?
Kysymys löytyy otsikosta ja tarkempaa vastausta voi laittaa kommentilla.
Oma 18-vuotiaani mainitsi ohimennen, että äidin ikäiset on jo ikivanhoja. Olen 46-vuotias ja taisin olla hänen ikäisenään samaa mieltä.
Kommentit (17)
Kun olin 18v mies niin muistan käyneeni autokoulussa ja opettajani oli 27v nainen joka oli todella tuttavallinen eli käytiin ajelemassa vapaa-ajallakin, mutta muistan sen miten vanhalta tädiltä hän vaikutti silloin joten romanttista viehätystä häneen ei ollut.
Nelissäkymmenissä olisi elämä ohi. Olin epäuskoinen että edes eläisin niin vanhaksi ja onko niin vanhalla edes mitään elämänlaatua:D
Mä taidan olla poikkeustapaus, kun pidän nelikymppisiä vielä nuorina eikä 50-vuotiaatkaan ole mitään kamalan vanhoja. Eläkeikää lähestyvä alkaa jo olla vanha, mut kaikki senkään ikäsistä ei kuitenkaa vaikuta kovin vanhoilta mun silmään
N19
Kaksvitoset oli ikäloppuja siihen maailman aikaan. Nyt tuntuu hassulta, että ajattelin joskus niin.
Yli kolmikymppiset oli vanhoja. Nykyään olen melkein tuplasti tuon.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin 18v mies niin muistan käyneeni autokoulussa ja opettajani oli 27v nainen joka oli todella tuttavallinen eli käytiin ajelemassa vapaa-ajallakin, mutta muistan sen miten vanhalta tädiltä hän vaikutti silloin joten romanttista viehätystä häneen ei ollut.
Fyysisesti keskenkasvuiset eivät voi olla miehiä.
Ohis
Viisi vuotta nuoremman pikkusiskon opiskelukaveri kysyi olenko siskoni pikkusisko. Sama tapahtui kaverilleni. Lukiossa oli joku vastavalmistunut sijainen joka puhui lapsestaan ja me ihmettelimme miten niin nuorella tytöllä voi olla jo lapsi.
Kyllä minä ajattelin että melkein kaikki yli 25-vuotiaat ovat kypsiä ja viisaita aikuisia joilla on elämä hallussa, mutta en minä heitä minään vanhuksina pitänyt. 60-vuotiaita pidin vanhoina.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ajattelin että melkein kaikki yli 25-vuotiaat ovat kypsiä ja viisaita aikuisia joilla on elämä hallussa, mutta en minä heitä minään vanhuksina pitänyt. 60-vuotiaita pidin vanhoina.
Tämä.
Jotain kuusikymppisiä kai. Omia vanhempiani en pitänyt vanhoina, mutta heitä vähän vanhemmat olivat jo sitä.
Varmaan jotain 30+. Nykyään oon 25 ja yli 50-vuotiaat tuntuu vanhoilta
30-39, liian iso haitari..
30 ei ole vanha, seurustelin 18 vuotiaana itse 38veen kanssa ja se tuntui minusta minulle itselleni vanhalta. 30v taas nuorelta.
Vierailija kirjoitti:
30-39, liian iso haitari..
30 ei ole vanha, seurustelin 18 vuotiaana itse 38veen kanssa ja se tuntui minusta minulle itselleni vanhalta. 30v taas nuorelta.
Mää sulle liian ison hairarin näytän
Riippuu missä mielessä, varmaan 40+