Miksi mies ei kaipaa kumppania?
Kommentit (44)
Ei kiinnosta ryhtyä palvelijaksi kun ei siitä saa mitää muuta kiitosta kuin nalkutuksen ja valehtelun
Miksi haluaisin lahjoittaa/uhrata elämäni ja omaisuuteni naiselle ja naisen palvelulle?
Naiset vaativat aivan järkyttävän paljon antamatta mitään takaisin....
Kyllä miehet kaipaavat kumppania siinä missä naisetkin, mutta kumppania on erittäin vaikea saada kypsemmällä iällä. Kun ikää tulee, niin mieluummin joisi bensaa kahvin seassa, kuin muuttaisi yhteen jonkun oman ikäluokan sinkun kanssa.
Naista tarvii vain seksiin ja senkin voi hoitaa helpommalla. Ei ole mitään järkeä tehdä elämästä sen takia vaikeaa.
Vastaan omalta osaltani, olen kuusikymppinen eronnut mies. Kyllä minä joskus kaipaan parisuhdetta, mutta en enää millä hinnalla tahansa. Seksi olisi todella mukavaa, mutta tiedän että parisuhde ei välttämättä merkitse sitä että olisi seksiä, varsinkaan tällä iällä. Kun nyt sinkkuna kaipaan naisen kosketusta, seksiä ja yleensäkin toista ihmistä, en kuitenkaan ole niin pohjattoman yksinäinen ja alakuloinen kuin ollessani viimeisiä vuosiani avioliitossa.
Aktiivisesti en ole seuraa etsinyt, jos joku mukava mummo löytyy niin voisihan tuota kokeilla. Tosin, kriteerit ovat nousseet varsin korkealle koska tiedän mitä parisuhde huonoimmillaan voi olla. Kriteereillä en tarkoita niinkään ulkoisia ominaisuuksia tai ikää, vaan nimenomaan niitä muita ominaisuuksia.
Mihinkään avioliittoon tai avoliittoon en enää halua, se on tullut jo nähtyä. Poikaystäväksi mukavalle naiselle joka haluaisi minut sellaisena kuin olen, ilman että alkaisi se kovin tavallinen miehen-muuttamis-prosessi joka on jo itsessään minulle joltinenkin turn-off.
Tiedostan sen että todennäköisin asioitten kulku on se että olen lopun ikääni yksin. Ikäni, ulkonäköni, sosiaalinen statukseni, asuinpaikkani ja varakkuuteni eivät ole ollenkaan sitä mitä valtaosa naisista pitää miehessä tärkeänä, ja enpä tietenkään voi heitä siitä moittia.
Tämänhetkinen elämäni on oikein kelvollista, työelämää vielä viitisen vuotta jäljellä, on oma tupa ja oma lupa. Asiat voisivat olla paljon huonomminkin. Kaipaan kumppania, mutta en ihan ketä tahansa.
Kuten tuolla aiemmin kirjoitettiin:
Nainen kotona on ongelma kotona !
En minäkään naisen seuraa sen ihmeemmin kaipaa. Seksi on mukavaa toki. Tästä syystä en enää koskaan muutakkaan yhteen naisen kanssa. En seurustele vaan tapailen ihmisiä nykyään. Tämä sopii itselleni, mutta kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimppa riittää
Pimppa on kyllä maailmankaikkeuden kamalin sana
Pimpuli on parempi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään kaipaa kumppania ja olen nainen. Harrastan, luen ja teen töitä. Välillä kavereiden kanssa vietän aikaa. Seksiä harrastanut edellisen kerran vuonna 2017, ei kiinnosta enää.
N27
Et ole saanut hyvää seksiä
No hyvän seksin saaminen ei ole mitenkään helppoa vaan tosissaan amerikantemppu. Iso osa miehistä ei pysty hyvään seksiin.
Miksi ottaa koko lehmä kun tarvitsee vain lasin maitoa...
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat kuin kissoja. Pärjäävät paremmin yksinään ja yömyöhään!
Sitten kun olet päässyt maaten, tulevat päälle leipomaan ja kääntävät lopulta perspäänsä hellyydenosoituksena kasvoihisi päin...
Tuoltahan se moneen kertaan tulikin. Naiset kyllä osaa mokata omat asiansa. Tässä tapauksessa se tapahtuu jakamalla hyveliäästi sulojaan. Kukapa mies haluaisi joutua hellapoliisin valvontaan, kun ne parisuhteen hyödyt saa muutenkin.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Tuoltahan se moneen kertaan tulikin. Naiset kyllä osaa mokata omat asiansa. Tässä tapauksessa se tapahtuu jakamalla hyveliäästi sulojaan. Kukapa mies haluaisi joutua hellapoliisin valvontaan, kun ne parisuhteen hyödyt saa muutenkin.
mies53v
Siis ne parisuhteen ainoat hyödyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies53vSiis ne parisuhteen ainoat hyödyt.
Tarkennetusti kyllä.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Pimppa riittää
Tämä. Tai sitten modernit naiset etovat niin ettei edes pimpukka maistu enää. Mutta tässäkin piilee vanha totuus että 99 prosenttia pilaa yhden prosentin maineen, joten ei pidä kaikkia naisia tuomita.
Kyllä molempien sukupuolien on parempi olla yksin.
Naiset aiheuttavat harmia ja ongelmia. Edes seksi ei korvaa kaikkia sitä huonoa mitä parisuhde tuo miehelle tullessaan. Ymmärrän kyllä sen kaiken rakkauden minkä naiset antavat miehestä saataviin hyötyihin mutta itse mies harvemmin saa rakkautta naiselta
Vierailija kirjoitti:
En minäkään naisen seuraa sen ihmeemmin kaipaa. Seksi on mukavaa toki. Tästä syystä en enää koskaan muutakkaan yhteen naisen kanssa. En seurustele vaan tapailen ihmisiä nykyään. Tämä sopii itselleni, mutta kukin tyylillään.
Tapailetko montaakin naista samanaikaisesti?
Nykyaikainen moderni mies. Äiti on opettanut miehelle miten pyykätään, viikataan lakanat, siivotaan ja tehdään ruokaa. Nykyaikainen moderni mies toteaa, että pärjää elämässään aivan hyvin yksin. Kiitos äiti.