Miksi mies ei kaipaa kumppania?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Pimppa riittää
Pimppa on kyllä maailmankaikkeuden kamalin sana
Miehet ovat kuin kissoja. Pärjäävät paremmin yksinään ja yömyöhään!
Seksin saamiseen ei tarvitse vakituista kumppania. Very simple and nice.
En minäkään kaipaa kumppania ja olen nainen. Harrastan, luen ja teen töitä. Välillä kavereiden kanssa vietän aikaa. Seksiä harrastanut edellisen kerran vuonna 2017, ei kiinnosta enää.
N27
Koska nykyajan parisuhde on kuin olisi vankilassa. Nainen komentelee jatkuvasti miestään.
Netissä on NIIN hyvää matskua, ranne saa kyytiä!
Vierailija kirjoitti:
En minäkään kaipaa kumppania ja olen nainen. Harrastan, luen ja teen töitä. Välillä kavereiden kanssa vietän aikaa. Seksiä harrastanut edellisen kerran vuonna 2017, ei kiinnosta enää.
N27
Et ole saanut hyvää seksiä
Elämässä on muutakin asioita kuin se saamarin parisuhde. Miksi tätä suhdepropagandaa tulee aina joka tuutista. Antakaa itsenäisten ihmisten olla itsekseen.
Seksihän on usein todella limaista touhua ja varsinkin nykyään kaikki on helpompaa hoitaa itsekseen.
Miettikääpä sitä, kun seksi hoidettiin 100 vuotta sitten saunan jälkeen, kuukausi ilman suihkua. :D
Kaiken kaikkiaan täysin yliarvostettua hommaa.
Arvostaa elämäänsä. Ei halua pilata sitä.
Eiköhän nykyään ole kaikki semmoista maailmanlopun menoa, että netistä vaan kaikki! Tyydytys, ystävyys, mielipide... jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N27
Et ole saanut hyvää seksiä
Sinulta nyt ei saa muuta kuin märkiä tuhnuja, konsolipelin ja ES-limun ohessa.
Kyllä minä (mies olen) voin myöntää toisinaan kaipaavani kumppania. Mutta toisaalta nautin ja iloitsen sinkkuudestani niin paljon, että en jaksa tai viitsi nähdä erityistä vaivaa kumppanin löytämiseksi. Yhä useammin huomaan kysyväni., että olisiko se oikeastaan kovinkin kamalaa, jos eläisin loppuikänikin sinkkuna. - Mistä tällöin jäisin paitsi, vai jäisinkö oikeastaan mistään. Toki tiedostan, että varmasti parisuhteessakin kun kerroin sitä tosinaan kaipaavani mutta sitä nyt muutenkin toisinaan unelmoi ja haaveilee mutta mieluiten yrittää keskittää energiansa niihin asioihin ja puuhiin, joille oikeasti uskoo vovansa tehdä jotain ja saavuttaa siten jotain myönteisempää.
Aikaisemmissa suhteissa halusin 5-10 krt päivässä mutta sain vain 1-2 krt vuodessa. Niinpä erosin ja nyt olen ollut 3v parittelematta.
N29
Pimppa ja satunnainen matkaseura riittää. T:Eronnut mies, lapset tehty
Älykäs mies ei tarvitse ämmää harmeikseen. Miksi ehdoin tahdoin hankkia itselle ongelmia ja pahaa oloa?
Se vanha saksalainen sananlasku on niin totta: nainen kotona - ongelma kotona.
Pimppa riittää