Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teilläkin niin, että valkkaat huolella erilaisia joulukortteja, vaikka ihan hyvin voisi valkata yhden ja lähettää samanlaisen kaikille?

Vierailija
17.12.2021 |

??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tein itse erilaisia kaikille =) mutta jos ostaisin, valkkaisin myös erilaisia

Vierailija
2/10 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joiden kanssa ei pidä muuten yhteyttä koko vuonna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan pari-kolme samaa jos on kivoja mutta ihan tykkään valkata erilaisia kortteja ja ihailen niitä kotonakin. Olen aika tarkka mitä kenellekin lähetän, esim. lintujen ystäville lintukortteja, uskonnollisille jotain hartaampaa. Kynttiläkortteja ei koskaan kenellekään, niistä en pidä!

Vierailija
4/10 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään materiaalia ympäri vuoden ja teen joulukortit juhannuksena.

Lähetin 20, vanhempani kanssa yhteisiä 12, itse laitoin 8.

Kortteja tein 63. Loput myin kollegoille.

Ihan sama kortti tuli kaikille. Käsityönä tulee uniikkeja, mutta sama tyyli oli kaikissa.

Kortteja olisi mennyt ainakin 50 enemmän.

Vierailija
5/10 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla pääsee, kun ei lähetä kortteja. Kenellekään. Koskaan.

t: Grinch

Vierailija
6/10 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja aina tajuan vasta myöhemmin että miksi ihmeessä näin 

Vierailija
7/10 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tein niin. Valitsin huolella jokaiselle henkilökohtaisesti sopivimman ja kauneimman kortin.

Nykyään jos lähettäisin, ottaisin yhtä korttia pinon ja kaikille samanlainen.

Kyllästyin siihen, että sain/saimme mm. appivanhemmilta aina tosi ruman kortin. Joka vuosi. Vaikka itse laitoin aina kauniin. Lopetin korttien lähettämisen heille kokonaan kun nuorimmaisen ylppärit oli juhlittu. Nykyisin mies saa muistaa itse miten haluaa. Mä en enää osallistu.

Hassuinta on, että nyt kun olen lopettanut, appivanhemmat lähettää kauniita kortteja.

Vierailija
8/10 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi tylsältä lähettää kaikille samanlainen. Olen muuten tarkka siitä, etten koskaan lähetä kenellekään samanlaista joulukorttia, jonka olen aiemmin lähettänyt. Minulla onkin monen vuoden kirjanpito siitä, millaisia kortteja olen lähettänyt kellekin.

Vierailija
9/10 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tykkään katsoa kaikille sopivanlaisen kortin.

Mm. mummolleni valitsen aina jonkun kauniin jossa on kukkasia ja kynttilöitä ja kaunis mietelause koska ne ovat hänelle mieleisiä, siskolleni lähetän aina lintuaiheisen, parhaalle ystävälleni koira-aiheisen ja sitä rataa

Vierailija
10/10 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo erilaisia menee. Hintaluokkakin vaihtelee. Jotkut saa kalliimpia, jotkut niitä halpiksia. Mutta eniten aihe ratkaisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä