Olen katsellut supermarketin kassatyttöä "sillä silmällä" ja nyt hän on alkanut hymyilemään minulle oikein mukavasti
Te vaan aina selitätte, että eivät ne setämiehistä tykkää, mutta tämä taitaa kyllä olla oikein mielissään.
t. setämies48
Kommentit (15)
Onnenpekka. Se haaveilee selvästi lapsista kanssasi.
Ja varmaankin hän jo vihjaisi olevansa vapaa kassa?
Mitä enää odotat? Tee siirtosi!
Olen rakastunut kaikkiin kassatyttöihin. :-D Mutten näytä sitä mitenkään.
M40
No ei muut kuin pokalla kysyt sitä joku päivä treffeille! Muista seurata hänen ilmettään tarkasti samalla kun kysyt.
Miksi kassaneidit eivät ole koskaan treffipalstoilla? Heissä on niin paljon ihania.
Ilmeisesti heillä kaikilla on poikkikset minkä ymmärrän hyvin.
Jos näytät Leslie Nielseniltä tai Timo Kahilaiselta?
Toiveajattelua saa kuvittelemaan kaikenlaista.
Jos kohta höpötänkin vilkkusilmin viehättäville kassanaisoletetuille ikään aina katsomatta, niin en kait silti niitä petiini tai kotiini haluaisi. Ainakaan pysyvästi. Voi kait sitä siitä huolimatta tuottaa iloa olemalla ystävällinen ja vilauttamalla "olet aika viehättävä nainen"- korttia huomion ansaitsevalle. Toinen setämies.
Kassatytöt elävät miesten huomiosta. Poikkiksia riittää ja ego senkun vain paisuu. Iltaisin haaveilevat jonain päivänä pääsevänsä oikeisiin töihin tai rikkaan miehen vaimoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kassatytöt elävät miesten huomiosta. Poikkiksia riittää ja ego senkun vain paisuu. Iltaisin haaveilevat jonain päivänä pääsevänsä oikeisiin töihin tai rikkaan miehen vaimoksi.
Ovatko siis sellaisia vähän jännempiä tapauksia? 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko siis sellaisia vähän jännempiä tapauksia? 😳
Eipä kilteistä tytöistä ole jatkuvaan tuntemattomien ihmisten ts. asiakkaiden arvostelun, pompottamisen, tiuskimisen ja haukkumisen kohteeksi.
:)