WAAHH, mikä tori.fi myyjä. >:-/
Ostin lasten vaatepaketin naiselta, joka halusi aikataulujensa vuoksi laittaa paketin postin kautta tulemaan, vaikka asutaan n. 30min ajomatkan päässä toisistamme. Noh, suostuin maksamaan postit ja kerroin tarvittavat tiedot paketin laittamista varten.
Sain paketin ja vaatteet olivat likaisia, mutta ehjiä. Ilokseni huomasin paketin sisältäneen mm. Name It & Ticket To Heaven "merkkikamppeita", joten ei vaatteiden likaisuus haitannut sen enempiä..
Näistä merkkivatelöydöistä ilostuin ja kirjoitin facebookkiin jotain turhanpäiväistä niistä jonkin päivitykseni alle.
Tästä muutaman tunnin kuluttua sain myyjältä facebook-kaveripyynnön jonka hyväksyin, ajatellen ettei äitikavereita mulla kuitenkaan ole liikaa, todellakaan..
Sittempä nainen oli kirjoittanut facepäivitykseeni että: "WTF, olisi reilua maksaa mulle oikea hinta näistä merkkivatteista, joista en tiennyt, mutta hoidetaan asia toisella tavoin!!"
En tähän kirjoittanut mitään, kun facebookissa pingahti yksityisviesti naiselta, jossa luki että koska olen ilmeisen vähävarainen (????!!!!), ei hän rahaa enää pyydä vaan sitä että hoidan hänen kolmea lastaan (5-v, 3-v ja 8kk) viikonlopun, jotta hän pääsee miehensä kanssa reissuun. T'ällä toiminnalla saisin kuulemma VELKANI kuitatuksi (seriously.... minkä ihmeen velan???)
MITÄ HELVETTIÄ. Olen ihan äimänkäkenä. En koe olevani velkaa naiselle, sillä en edes ostotilanteessa tajunnut vaatteiden olevan merkkikuteita sillä ilmoituksessa oli vain yksi kuva koko vaateläjästä, joka sekin oli sumea, joten en vaatteita edes kunnolla nähnyt, ja paskaisiakin olivat. Lisäksi, kuka ihme yrittää jallittaa tuntematonta ihmistä hoitamaan pieniä lapsia koko viikonlopun, tietämättä hoitajasta yhtään mitään.
nyt yritän tässä samalla miettiä miten helvetissä vastaan tälle naiselle jotain. Huaahh!!! O_O Vinkkejä? Kokemuksia??! Vertaistukea!!!!?? :D
Kommentit (31)
"WAAAAHHH ja pöydät täyteen.." Tykkääkö ap pedoista? :D (anteeksi....)
Ignooraa koko tyyppi. Ties mikä hullu on.
Mitä hittoa? :D
Mä estäisin koko tyypin, joku sekohullu.
Kell´onni on, se onnen kätkeköön.
Eli toisinsanoen, älä hölötä koko elämääsi kaikkialle. Ymmärrän toki, koska facebook.
Nyt voit vain ilmoittaa myyjälle, että kauppa-akti on jo toteutunut, koska sovittu maksu on suoritettu. Kauppaan ei kuulunut katumus-pykälää, joten painu kakaroinesi vittuun, ole hyvä.
Kiusaamiseen, jota tuo on, tulee aina suhtautua poistuen ja vähäeleisesti. Poistat ihmisen, estät ja unohdat.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:25"]
En koe olevani velkaa naiselle, sillä en edes ostotilanteessa tajunnut vaatteiden olevan merkkikuteita sillä ilmoituksessa oli vain yksi kuva koko vaateläjästä, joka sekin oli sumea, joten en vaatteita edes kunnolla nähnyt, ja paskaisiakin olivat. Lisäksi, kuka ihme yrittää jallittaa tuntematonta ihmistä hoitamaan pieniä lapsia koko viikonlopun, tietämättä hoitajasta yhtään mitään.
[/quote]
no laita sille tämä uudelleenmuotoiltuna viestinä
et TODELLAKAAN ole mitään velkaa tolle muijalle! Poista se kavereistasi äkkiä! Se tietty oli saanut lahjana nuo kalliit vaatteet, eikä itte tajunnut niiden oikeaa arvoa, vaan möi halvemmalla, mikä nyt harmittaa häntä! Mitäs menit kertomaan onnekkaasta sattumuksesta! Kauppa on tehty, ja se sitoo molempia osapuolia! Hän saa syyttää itseään eikä valittaa ollenkaan!
Poistat kavereista ja blokkaat yhteydenottomahdollisuuden. Hullu akka.
Käy sääliksi tämän myyjän lapsia. Minkälainen äiti mahtaa olla kun vaikuttaa jo nyt kahelilta.
Kuka ihme nyt ylipäätään perii "velkoja" kippaamalla lapsensa ventovieraan luokse hoitoon?! Ignooraa ja estä se ja unohda koko homma.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:42"]
Lähetät feissarimokiin!
[/quote]
Kannatetaan!
Vaatteiden myyjä oli määritellyt niille hinnan, jonka maksoit, ja lisäksi vielä postikulut. Lisäksi sait likaisia vaatteita eli oikeastaan sinun olisi pitänyt vaatia niistä alennusta. Kyllä se menee myyjän piikkiin, että asetti liian alhaisen hinnan. Älä reagoi mitenkään naisen yhteydenottoihin. Mutta ota itsekin opiksi: älä kehuskele somessa.
Itse en kyllä alentuisi ostamaan käytettyjä lastenvaatteita jostakin nettihuutokaupasta. Siinä näkee taas, kuinka paljon vanhemmat arvostavat lapsiaan.
Sano sille et lastenhoito velotetaan erikseen 15 euroa tunti :)
Laita lasku vaatteiden pesemisestä. Ei maar, älä laita, hulluhan tuo on, innostuu vielä, poistat vaan etkä kommentoi.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:03"]Itse en kyllä alentuisi ostamaan käytettyjä lastenvaatteita jostakin nettihuutokaupasta. Siinä näkee taas, kuinka paljon vanhemmat arvostavat lapsiaan.
[/quote]
Voi kyynel. En ole koskaan hoksannutkaan, että käytetyt vaatteet kertovat siitä kuinka vähän lapsestaan välittää. Käypä Stockalla ostamassa lapsillesi sylillinen rakkautta ja opeta heille myös tämä upea ajatusmaailma. T: 2nd hand kid
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:03"]Itse en kyllä alentuisi ostamaan käytettyjä lastenvaatteita jostakin nettihuutokaupasta. Siinä näkee taas, kuinka paljon vanhemmat arvostavat lapsiaan. [/quote] Voi kyynel. En ole koskaan hoksannutkaan, että käytetyt vaatteet kertovat siitä kuinka vähän lapsestaan välittää. Käypä Stockalla ostamassa lapsillesi sylillinen rakkautta ja opeta heille myös tämä upea ajatusmaailma. T: 2nd hand kid
[/quote]
Hei onhan se nyt paljon parempi pistää lapset suoraan synnytyslaitokselta tullessa hoitoon, että voi mennä tienaamaan rahaa uusiin merkkivaatteisiin, kuin elää vähän vaatimattomammin ja hoitaa lapset kotona! Eivät lapset tarvitse vanhempien aikaa ja huomiota, vaan arvostus osoitetaan kalliilla tavaroilla!
Oliko tää provo vai miks ap ei ole kommentoinut mitään enää?