Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vuokraamalla omaksi asunnon vuokrata?

Vierailija
17.12.2021 |

Asun vuokraamalla omaksi omistusoikeus asunnossa. Voinko muuttaa pois ja ottaa siihen vuokralaisen? Vaikka en itse edes omista asuntoa vielä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennätkö vähän tuota sekavaa viestiäsi.

Vierailija
2/8 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vuokrasopimuksestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jäi kyllä epäselväksi mitä halusit kysyä.

Vierailija
4/8 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisitkö tarkistuttamassa näin ensialkuun ettei olisi aivoinfarkti päällä

Vierailija
5/8 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutukset ei korvaa vahinkoja, joudut maksamaan kaiken vesivahingoista tulipaloon.

Vierailija
6/8 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeä viestiä, lukijat ei vaan ymmärrä asiaa. Jos olet Lakean asiakas, niin vastaus varmaan löytyy heidän nettisivuilta.

Käsittääkseni voi, mutta se on alivuokralaissoppari, ja sinä olet vastuussa asunnosta vaikka et siinä itse asuisi.

Vierailija
7/8 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys aloittajalta on ihan selvä. Hän asuu asunnossa, josta hän maksaa vuokraa (toki varmasti korotettua) ja joku päivä, noin 20 vuotta se asunto on sitten hänen omansa kun on maksanut vielä siitä ilmoitetun loppusumman.

Kyseessä on siis lainanmaksun sijasta vuokran maksua.

Se, että saatko vuokrata eteenpäin täytynee kaiken varalta varmistaa. Mutta itse en näkisi siihen mitään estettä, koska sinähän on se alkuperäisen sopimuksen tehnyt ja sinun tulee maksaa sinne mistä ne kaupat teit. Aloittajan ottama vuokralainen maksaa aloittajalle ja hän puolestaan sinne mistä asunnon hankki/vuokrasi/osti.

Vierailija
8/8 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkin asun tollaisessa Lakean vuokraamalla omaksi. Aika hyvä systeemi, jossakin mielessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä