Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää elää

Vierailija
27.03.2015 |

Maanantaina on lääkäriaika ja aion valittaa sille unettomuudesta jotta saan lisää lääkkeitä. Sitten lähden. En jaksa enää. Ja lapsia ei ole, tiedän että jos niitä olisi niin olisi pakko jaksaa.

Ei mulle mitään apua ole, ja jos menisin hoitoon niin mua vaan kiusattaisiin sielläkin kun oon niin viallinen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun masennukseen enää auta hoidot, mulle on tehty liikaa pahaa. Koskaan en ole kelvollinen ihminen. En vaan jaksa enää.

Vierailija
2/7 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde!

Vierailija
4/7 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppan kakkosta - kerro lääkärille mitä kerroit täällä ja saat hoitoa masennukseesi. Jonkin ajan päästä helpottaa ja löydät ihania syitä elää :) kannattaa vielä se kortti katsoa!

Vierailija
5/7 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, kuten kutonen sanoi, että jonkin ajan päästä helpottaa. Aina, kun on vaikeita aikoja, niin kyllä se sitten taas helpottaakin, niin se vain menee. Kannattaa tosiaan katsoa mitä se elämä vielä tuo tullessaan. Vaikkei sitä aina mitään niin huikeita syitä oiskaan elää, niin on tärkeää oppia nauttimaan jostain ihan pienistäkin asioista. Kyllä se vaan kannattaa olla täällä ihan viimeiseen tappiin asti ja katsoa mitä elämä tuo tullessaan.

Vierailija
6/7 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos nyt heti menisit lääkäriin ja kertoisit tuon mitä kerrot tässä. kyllä sinullakin on ihmisiä ympärilläsi, jotka tarvitsevat sinua. onko sinulla vanhemmat ? Onko sisaruksia ?

Itse olen masennuksen takia terapiassa ja kamppailen jaksamiseni kanssa. äitini teki itsemurhan ja sen jälkeen tuttu nuori kuoli myös oman käden kautta. En millään pääse yli tästä suunnattomasta surusta ja näistä piinaavista ajatuksista, että olisinko voinut auttaa. Selviydyn kyllä , mutta tämä syylliyyden ja surun yhdistelmä on välillä kestämätön.

Ole kiltti , hae apua.

Vierailija
7/7 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up