Tuntuu että on vain miinuksia koko ihminen täynnä
Niin siltä alkanu jo tuntumaa että tuntuu että miinuksia on ihan täynnä ettei mitää saumaa enää parisuhteeseen. On joitaki hyviä juttuja mutta ei riitä sit millää naisille.
Kommentit (18)
Niin minäkin olen, mutta en siitä juuri välitä.
N42
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin olen, mutta en siitä juuri välitä.
N42
No mä välitän.. en jaksaisi enää olla tässä pisteessä kaipais muutoksia ja naisen kainaloon ja muutoksia
Mut tuntuu ettei tällänen mies oo kelpo oikee kellekkään ja nykyää ei sitä voi vain sormia napsauttamalla olla toisenlainen jos tietää jo ettei oo sopiva naisille
Itse en huomaa ollenkaa ei 0 % mitää kiinnostusta naisten puolelta mua kohtaan ollut pitkään aikaan.
Jaaha, se olis taas sitten viikonloppu! Aina varma viikonlopun merkki nämä Allun ulinaketjut.
Olishan se kiva naisenkin puolelta saada jotain kiinnostusta.. ettei se aina ykspuolista seki vähä pistää miettimään että miks aina näin.. luulis nyt et toistaki kiinnostais kysellä jotain pistää viestiä
Millanen sitte naiset pitäs olla? Haluta lapsia.. harrastuksia.. kavereita.. oikee jännä.. ja mielenkintoinen mies vai?
No en mä pysty vaa sormia napsauttamalla tästä muuttumaan.. niinku aika harvat on täydellisiä. Kaupassa näkee ihan normaaleita pariskuntia ja ihmettelen vaan
Olitko sinä se, jolla on viisi eri hoitoa viikossa? Ehkä tuossa on vastaus kysymykseesi.
Kai se on tämä keski ikä eikä halua lapsia.. ja rupsahtaminen niin hups jääki ihan yksin ja kelvottomaksi naisten silmissä.. no en oo ainut joka tätä miettii.
Kaippa pitäs olla sporttinen komea.. itsevarma.. jotenki jännä.. erilainen.. oon huomannu että ne jotka polttaa röökiä ja vetää viinaa niin juttelee naistenkaa ja naurattaa aina naisia tuola ulkona.. no sitte tämmönen ujo mies jolla ei oo kavereita niin jää yksin
En mä itte ainaskaa oikee ymmärrä naisia mitä ne niinku meinaa.
Miks on niin vaikeeta löytää toisten kumppani nainen tai jonkinlaista seksiseuraa??
Ei mullakaan ole miehenä kuin kolme hyvää puolta: pituus, liikunnallisuus ja kuulemma ihana persoona. Kyllähän noillakin naisia saa mutta kaikki muu miinusta: duunarihommissa, viihdyn liikaa yksin, ajoittaista masennusta jne
Ei tunnu olee mitää saumaa löytää enää naista tässä iässä.
Miksi on niin vaikeaa löytää naista?
Joo heido.. ei tänne ees ketää kirjota.
En halua lapsia. Naisella voi olla toki. Seksissä en kovin hyvä ole. Pieni penis. Tavallinen palkka ihan ok mutta ei kovin hyvä. Vakityö kuitenki. Auto on halpa vanha. Asunto toki hieno. Rahaa ei ole. Säästöjä ei ole. Paljon velkaa. Ei yhtään kavereita.. ei tuttuja. Masennusta taustalla. Kiltin näköinen ja ujo. Alkoa välillä. ei todellakaa joka vloppu.